![]() |
|
Cevap: Corona Selamı
Valla ben bakıp gülümserdim ve ardından hoş geldin derdim genelde, ya da merhaba derdim o zamanlar uzaylı yaftası yemiştim. Öngörülüymüşüm.;uzgn;
Fazla öpüşmeyi, sarılmayı sevmiyorum. Hep corona varmış gibi selamlaşalım pls.;sanane; |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:26. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.