ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Corona Selamı (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/47867-corona-selami.html)

Gamer Queen 21 April 2021 18:04

Cevap: Corona Selamı
 
Valla ben bakıp gülümserdim ve ardından hoş geldin derdim genelde, ya da merhaba derdim o zamanlar uzaylı yaftası yemiştim. Öngörülüymüşüm.;uzgn;
Fazla öpüşmeyi, sarılmayı sevmiyorum. Hep corona varmış gibi selamlaşalım pls.;sanane;


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:26.
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.