ForumDenizi.Com
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Corona Selamı (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/47867-corona-selami.html)

Zeze 13 March 2020 22:57

Corona Selamı
 
Corona virüsün yayılması ile birlikte "Selamün Aleyküm" cümlesinin yerini "Corona" ya bıraktığı, sarılmak ve yakın temasın olmadığı yeni selamlaşma şeklidir :)

Bizde mi denesek diye düşünmüyor değilim :nee:

https://i.hizliresim.com/upZG7c.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=I08cf6UPmyc

Jön TüRk 13 March 2020 23:00

Cevap: Corona Selamı :)
 
Nokta atışı.Ciddiye alınıp bu süreçte uygulanmalı.

Juliet 14 March 2020 16:08

Cevap: Corona Selamı :)
 
Şarkısı da var.

Zeze 14 March 2020 16:29

Cevap: Corona Selamı :)
 
Alıntı:

Juliet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 164198)
Şarkısı da var.

Evet her şey de olduğu gibi bununda suyunu çıkardık :D

Arthur 14 March 2020 17:42

Cevap: Corona Selamı :)
 
Ne günlere geldik hey allahım ya

Renksiz 14 March 2020 21:06

Cevap: Corona Selamı :)
 
Hijyene dikkat edelim yeterli. Paniğe hiç gerek yok. :nee: Hayat kısa öpüşün arkadaşlar :D

Farkedmez 17 April 2021 16:41

Cevap: Corona Selamı
 
Yumruk tokuşturma yapılıyor sanki öyle bulaşmıyor sanırsın.

eLfida 20 April 2021 19:02

Cevap: Corona Selamı
 
Corona diyip tokalaşmıyor.
Dibindeki adamla maskesiz duruyor?

Ver ar yu from? :D

rainbow6 20 April 2021 19:43

Cevap: Corona Selamı
 
Hala bu duruma rağmen tokalaşmaya çalışanlar var. Elimi yumruk yapıyorum adam hala sığır gibi elini uzatıp, bana bön bön bakıyor. Sanki uzaydan gelmiş de dünyadan haberi yok :).

Renksiz 20 April 2021 20:33

Cevap: Corona Selamı
 
Alıntı:

rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 285723)
Hala bu duruma rağmen tokalaşmaya çalışanlar var. Elimi yumruk yapıyorum adam hala sığır gibi elini uzatıp, bana bön bön bakıyor. Sanki uzaydan gelmiş de dünyadan haberi yok :).

Arkadaşlarıma elimi uzatıp fake atıyorum. Hep yiyorlar. Hayır işin korkunç tarafı ise gerçekten sıkacaklar :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:20.
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.