Yok ben almayayım, sana afiyet olsun
.
.

Şu dayının haklı isyanı. Herkesin ağzından bu cümlelerin benzerinin çıktığını söyleyebilirim ama ispatlayamam.
https://twitter.com/adnanbyk61/statu...29696316518401
@Mango corona için aşı bulursa düşünebilirim, şimdilik size afiyet olsun.![]()