- -
Mantı
(
https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/50779-manti.html)
Cevap: Mantı
Olsa da yesek ayol @Arthuil mantı ısmarlıyormuşsun ;sanane;
|
| Arthuil |
02 May 2020 20:29 |
Cevap: Mantı
Alıntı:
Mango Nickli Üyeden Alıntı
(Mesaj 189168)
Olsa da yesek ayol @Arthuil mantı ısmarlıyormuşsun ;sanane;
|
Ya ayıp ediyorsun, lütfen ama ;sanane; Tabi ki ısmarlarım.
|
| Beatrice |
01 June 2020 17:52 |
Cevap: Mantı
en bi sevdiklerimden
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:40. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.