ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Ütü Yapmak (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/52221-utu-yapmak.html)

Zeze 04 April 2021 22:15

Cevap: Ütü Yapmak
 
Alıntı:

Pia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 282831)
En sevmediğim işlerden biri.. Yani ilerde sırf bu yüzden yardımcı tutucam, o herşeyi ütülesin, ben diğer heryeri dip köşe tek başıma temizlerim..

Bende yüksekten korktuğum için, cam silme konusunda böyle düşünüyorum ama tabi çok yüksek de oturuyorsak :) Yüksek binalar hep korkutuyor beni ve ürkütücü geliyor. İkinci katta olmamıza rağmen hayatta camın dışına çıkmam. Hep içerden uzanarak silerim. Çıkabilen kadınların önünde eğilirim :)

ave maria 04 April 2021 22:30

Cevap: Ütü Yapmak
 
En bi sevdigim.
Utulerimi asla baskasina guvenmem.
Zaten bitek utuye en yatkinim, biraz da mutfak.

Pia 04 April 2021 23:13

Cevap: Ütü Yapmak
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 282854)
Bende yüksekten korktuğum için, cam silme konusunda böyle düşünüyorum ama tabi çok yüksek de oturuyorsak :) Yüksek binalar hep korkutuyor beni ve ürkütücü geliyor. İkinci katta olmamıza rağmen hayatta camın dışına çıkmam. Hep içerden uzanarak silerim. Çıkabilen kadınların önünde eğilirim :)

Dimi ya nasıl çıkıyorlar korkmadan :) Helal olsun gerçekten.. Bende camın dışına çıkmadan siliyorum :p o da çok mecbur kalırsak.. Annem camlar için ay da 1 veya 15 güne 1 yardımcı çağırıyor :) şuan çalışmıyorum ama çalışırken herşeye yetişmek zor.. Yardımcı bu zamanda şart oldu biraz;uzgn;

Bide ben yazları 50 derece olan Bi memlekette yaşıyorum.. O sıcağın altında ütü yaparken klima bile çalışsa sauna ya girmiş gibi hissediyorsun :p

Zeze 04 April 2021 23:45

Cevap: Ütü Yapmak
 
Alıntı:

Pia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 282883)
Dimi ya nasıl çıkıyorlar korkmadan :) Helal olsun gerçekten.. Bende camın dışına çıkmadan siliyorum :p o da çok mecbur kalırsak.. Annem camlar için ay da 1 veya 15 güne 1 yardımcı çağırıyor :) şuan çalışmıyorum ama çalışırken herşeye yetişmek zor.. Yardımcı bu zamanda şart oldu biraz;uzgn;

Yardımcıya ihtiyaç duymam sanırım, sadece hamileyken yapamazsın cam veya perde asmak gibi tehlike arz eden işleri. Onun dışında haftalık belli bir program yaptığın takdirde, yetiştiririm diye düşünüyorum. Tabi yine de peşin hüküm vermeyeyim ilerde işleri tek yapınca yaşayıp göreceğiz :)

Pia 04 April 2021 23:54

Cevap: Ütü Yapmak
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 282927)
Yardımcıya ihtiyaç duymam sanırım, sadece hamileyken yapamazsın cam veya perde asmak gibi tehlike arz eden işleri. Onun dışında haftalık belli bir program yaptığın takdirde, yetiştiririm diye düşünüyorum. Tabi yine de peşin hüküm vermeyeyim ilerde işleri tek yapınca yaşayıp göreceğiz :)

Aynen hamilelikte cidden çok zor olur herşey :) Ama dediğim gibi yazları 50 derece olan Bi memlekette yaşıyorum, hatta 50 derece yi geçince ibre bozuluyor, asfalta yumurta koysan pişiyor o derece :o
O sıcağın altında ütü nü sıcağıda eklenince, 5 kilo birden veriyorsun sanki :p

Zeze 04 April 2021 23:56

Cevap: Ütü Yapmak
 
Alıntı:

Pia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 282933)
Aynen hamilelikte cidden çok zor olur herşey :) Ama dediğim gibi yazları 50 derece olan Bi memlekette yaşıyorum, hatta 50 derece yi geçince ibre bozuluyor, asfalta yumurta koysan pişiyor o derece :o
O sıcağın altında ütü nü sıcağıda eklenince, 5 kilo birden veriyorsun sanki :p

Ütü konusunda baya bir deneyimliyim de, dediğin gibi her zaman ütü yapmak çekilmiyor. Ama beni zorlayan iş kategorisinde, cam öncelikli. Genelde müziği açıp ütü yaptığım için çok etkilenmiyorum :D

50 derece sıcaklıkta ne düşünürdüm bilemedim şimdi :p

Pia 05 April 2021 00:11

Cevap: Ütü Yapmak
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 282937)
Ütü konusunda baya bir deneyimliyim de, dediğin gibi her zaman ütü yapmak çekilmiyor. Ama beni zorlayan iş kategorisinde, cam öncelikli. Genelde müziği açıp ütü yaptığım için çok etkilenmiyorum :D

50 derece sıcaklıkta ne düşünürdüm bilemedim şimdi :p

Kendisini dondurma dolabının içine kilitleyenlerle ilgili Bi efsane dolaşıyor :p
Yan etkileri beyin erimesi, güneşe ateş etmek falan olabilir :p

Zeze 05 April 2021 08:11

Cevap: Ütü Yapmak
 
Alıntı:

Pia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 282955)
Kendisini dondurma dolabının içine kilitleyenlerle ilgili Bi efsane dolaşıyor :p
Yan etkileri beyin erimesi, güneşe ateş etmek falan olabilir :p

Asfaltta da yumurta piştiğini duymuştum, öyle bir şehir efsanesi vardı sanki :p

Pia 05 April 2021 11:08

Cevap: Ütü Yapmak
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 283042)
Asfaltta da yumurta piştiğini duymuştum, öyle bir şehir efsanesi vardı sanki :p

İnan buna efsane değil :D işte o şehrin Bi alt oktavı :p

İlkiz 05 April 2021 21:35

Cevap: Ütü Yapmak
 
Ütülenecek giysilerimi kendim ütülemeyi yeğlerim kimseye kolay kolay elletmem


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:19.
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.