![]() |
|
Ütü Yapmak
Annemin ilk öğrettiği ve üzerime yıktığı iştir. Eskiden tabi tarafımca çok sevilen bir işti. Severek özenle yapardım. Şimdi artık sevimsiz geliyor. Yılların sıkılmışlığı olsa gerek. Tabi bir de yaz sıcağın da hiç çekilmiyor, orası kesin. :) |
Cevap: Ütü Yapmak
Kazanlı buharlı ütüler dışında beceremediğim durumdur.
Hanımlar bu işin piridir. |
Cevap: Ütü Yapmak
Sevmediğim işlerden bir tanesi. Neyse ki spor giyinmeyi seviyorum :p
|
Cevap: Ütü Yapmak
Güzel ütü yapana saygı duyulması lazım. Her yapışımda o kollarda ve sırtta iz kalmak zorunda mı ? Kalıyor işte ;sanane;
|
Cevap: Ütü Yapmak
Bizimkiler evde yokken eve iyi bakmışımdır yemek yapıp temizlemişimdir ama en nefret ettiğim ütü :D
|
Cevap: Ütü Yapmak
Arada sırada yaptığım olur :)
|
Cevap: Ütü Yapmak
Sevmiyorum ya bunu işte
|
Cevap: Ütü Yapmak
Bir yer utuluyorum , diğeri bozuluyor sonra ben ütü ile kavga EDİYORUM :D
|
Cevap: Ütü Yapmak
Ütümü yaptım, yoksa ruhum mu ütülendi bilemedim şimdi... Ama bazı ütü ile olan hatıralardan dolayı, sevmiyorum artık. Eskiden severdim.
|
Cevap: Ütü Yapmak
En sevmediğim işlerden biri.. Yani ilerde sırf bu yüzden yardımcı tutucam, o herşeyi ütülesin, ben diğer heryeri dip köşe tek başıma temizlerim..
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:54. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.