ForumDenizi.Com
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Ütü Yapmak (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/52221-utu-yapmak.html)

Zeze 12 May 2020 02:58

Ütü Yapmak
 
Annemin ilk öğrettiği ve üzerime yıktığı iştir. Eskiden tabi tarafımca çok sevilen bir işti. Severek özenle yapardım.
Şimdi artık sevimsiz geliyor. Yılların sıkılmışlığı olsa gerek.
Tabi bir de yaz sıcağın da hiç çekilmiyor, orası kesin. :)

Jön TüRk 12 May 2020 02:59

Cevap: Ütü Yapmak
 
Kazanlı buharlı ütüler dışında beceremediğim durumdur.

Hanımlar bu işin piridir.

Papatya 12 May 2020 16:51

Cevap: Ütü Yapmak
 
Sevmediğim işlerden bir tanesi. Neyse ki spor giyinmeyi seviyorum :p

Arthuil 12 May 2020 17:02

Cevap: Ütü Yapmak
 
Güzel ütü yapana saygı duyulması lazım. Her yapışımda o kollarda ve sırtta iz kalmak zorunda mı ? Kalıyor işte ;sanane;

Farkedmez 12 May 2020 22:33

Cevap: Ütü Yapmak
 
Bizimkiler evde yokken eve iyi bakmışımdır yemek yapıp temizlemişimdir ama en nefret ettiğim ütü :D

Kuzey 12 May 2020 22:33

Cevap: Ütü Yapmak
 
Arada sırada yaptığım olur :)

Brisingr 04 April 2021 19:09

Cevap: Ütü Yapmak
 
Sevmiyorum ya bunu işte

Kahve 04 April 2021 19:28

Cevap: Ütü Yapmak
 
Bir yer utuluyorum , diğeri bozuluyor sonra ben ütü ile kavga EDİYORUM :D

Zeze 04 April 2021 19:33

Cevap: Ütü Yapmak
 
Ütümü yaptım, yoksa ruhum mu ütülendi bilemedim şimdi... Ama bazı ütü ile olan hatıralardan dolayı, sevmiyorum artık. Eskiden severdim.

Pia 04 April 2021 21:36

Cevap: Ütü Yapmak
 
En sevmediğim işlerden biri.. Yani ilerde sırf bu yüzden yardımcı tutucam, o herşeyi ütülesin, ben diğer heryeri dip köşe tek başıma temizlerim..


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:54.
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.