Artık nasıldır okulların işleyişi, devam ediyor mu bilmiyorum. Ama benim zamanımda sene de iki kere falan denk gelirdi.
Okulda her katta bir öğrenci nöbetçi olurdu.
Eğer girişte nöbetçiyseniz, gelen giden ziyaretçi defterini takip etmekle görevli oluyorduk,
Öğretmenler katında nöbetçiyseniz zaten yandınız
Getir götür, çay taşıma, ayak işleri falan 
Okulda her katta bir öğrenci nöbetçi olurdu.
Eğer girişte nöbetçiyseniz, gelen giden ziyaretçi defterini takip etmekle görevli oluyorduk,
Öğretmenler katında nöbetçiyseniz zaten yandınız
Getir götür, çay taşıma, ayak işleri falan 

3Beğeni(ler)











Normal