Fakat ortalık çaldığı kodlarla ben developerim diyen çakma adminlerle dolu
|
|
Bu konu hakkında yıllar önce konuşmuştuk. İki tema editleyen designer, not defterinde <?php yazıp ve fakat gerisini getiremeyen coder oluyor ehehe.