Yeşilçam repliklerinden biridir. Hatırladığım kadarıyla, Cüneyt Arkın ve Ediz Hun repliklerinde denk gelmiştim.

Yeşilçam filmlerini izlediğimiz dönemler yada zaman zaman bu repliği bir çoğumuz kullanmışızdır ve illa ki kelimelerin başına "n" harfi eklemişliğimiz vardır