Ekonomiden bile daha büyük bir sorun. Yurt yok diye öğrenciler tarikat ve cemaat denen pislik yuvalarına gitmek zorunda kalıyor. Yurt yok diye öğrenciler okuyamıyor, okula gidemiyor.
Bu soruna ise her zaman olduğu gibi İmamoğlu ve Yavaş kendi illerinde el attı
.Umarım bu halk günü gelince, halkına bunu reva görenleri ve iyi şeyler yapanların hesabını yapıp, ona göre oy verir !!.










Ağaç şeklinde