Korkunç bir düzeye gelen ve iktidarın her daim olduğu gibi umursamadığı hatta bugün RTE'nin ifadesine göre, bunların yalan olduğu, milyonlarca kişilik yurt yaparak, şaha kalktığımız söylenen sorundur.

Ekonomiden bile daha büyük bir sorun. Yurt yok diye öğrenciler tarikat ve cemaat denen pislik yuvalarına gitmek zorunda kalıyor. Yurt yok diye öğrenciler okuyamıyor, okula gidemiyor.

Bu soruna ise her zaman olduğu gibi İmamoğlu ve Yavaş kendi illerinde el attı .

Umarım bu halk günü gelince, halkına bunu reva görenleri ve iyi şeyler yapanların hesabını yapıp, ona göre oy verir !!.