ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   ForumDenizi Sözlük (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/)
-   -   Muharrem İnce (https://www.forumdenizi.com/forumdenizi-sozluk/7917-muharrem-ince.html)

Renksiz 14 August 2020 18:50

Cevap: Muharrem İnce
 
Akpnin bu kadar oy kaybettiği zamanda oy bölmek çok mantıksız. Saçma sapan işlere kalkışmamasını umuyorum.

rainbow6 14 August 2020 19:41

Cevap: Muharrem İnce
 
Alıntı:

Echoes Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 241364)
Muharrem bey'e, Mansur veya Ekrem başkandan birini desteklemesini tavsiye ediyorum. Böylesi millet ittifakı için daha iyi olacaktır. Kendisinin, Mansur ve Ekrem başkanın yanında hiç şansının olmadığını görmesi gerekiyor.
Ayrıca bu Chp diktası, Abdullah Gül veya Ali Babacan'ı aday yapmaya kalkabilir, büyük kavgalar çıkarsa kalabalık olalım derim ben. Bir Ekmeleddin vakası daha çekemem.

Dünkü açıklamaların da ise genel olarak haklı. 2 senedir vır vır vır neden oylara sahip çıkmadın diye soruyordunuz. Şimdi adama neden 13 bin sandıkta Chp gözlemcisi olmadığını açıklayıverin bi zahmet. "Çok sahip çıktık biz karşim, hatta Urfa'da, Abdullah isimli bir gözlemcimiz yaralandı taaammı .s.s" diyerek anca kendi hülocularınızı kandırırsınız. Eliniz değmişken, Mehmet Siyam Kesimoğlu ve saraya giden Chp'li konusunu da açıklayın. Bak Muharrem 2 gazeteciyi mahkemeye vermiş, siz neden vermediniz? Yoksa Muharrem'in dediği gibi genel başkan yardımcılarından biri mi gitti?

Ahabere çıkan Akp"li oluyorsa, Yunanistan basınına çıkan yunan mı oluyor? Ekrem başkan bunu beğenmedi.


a haber denen AKP propaganda kanalı, birisine destek veriyorsa, bil ki çıkarı için destek veriyordur. (adamlar halen ssk battı, eski türkiye, gezi temalı, nazi almanyasını mumla aratacak klipler yayınlıyor :)) böyle bir propaganda kanalı kimin yanında ise ondan uzak olacaksaın. bu tüm dünyada evrensel bir kuraldır :)) Bu kanal kurulduğundan beri muhalefete nefret ve kin kusan bir kanalken, 1 haftadır muharremi yalayıp duruyorsa, oturup düşünmek lazım. Ha keza, sosyal medyada kendisine destek verenlerin bir çoğunun da ak troll olması, işin boyutunu ortaya seriyor :). (ahmet hakan başta olmak üzere, bir çok havuz medya tetikçisinin destek vermesi de cabası)

Adayken tek mitingini canlı vermeyen adamlar şimdi canlı yayında veriyorsa, saraya kimin çıktığı da net olarak ortaya çıkmış oluyor.

++

16 bin sandıkta bilnem ne yokmuş. Muharrem sarayın verdiği metni direk okumuş galba :). Madem öyle bir şey vardı, gece elin gazetecisine "adam kazandı" demez kimse. 2 gün sonra oy farkı vardı, kapanması imkansızdı demezdi.

Ayrıca 2 sene durup, tam da İstanbul ve Ankara zaferi gelmişken, tam da AKP oyları erirken, bu açıklama gelmesi de, kabul edersiniz ki, samimiyet derecesini sıfıra indiriyor.

Yerel seçimlerde de DSP'yi satın almışlardı ama başaramamıştı saray. Şimdi ise başkalarına yönelmişler :).

ki, bahçelinin de destek vermesi ile kime ve neye hizmet ettiğini de anlamış olduk :). (ibrahim kalın ve RTE'nin desteklerini saymıyorum bile :D.)

Echoes 14 August 2020 21:35

Cevap: Muharrem İnce
 
Alıntı:

rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 241401)



a haber denen AKP propaganda kanalı, birisine destek veriyorsa, bil ki çıkarı için destek veriyordur. (adamlar halen ssk battı, eski türkiye, gezi temalı, nazi almanyasını mumla aratacak klipler yayınlıyor :)) böyle bir propaganda kanalı kimin yanında ise ondan uzak olacaksaın. bu tüm dünyada evrensel bir kuraldır :)) Bu kanal kurulduğundan beri muhalefete nefret ve kin kusan bir kanalken, 1 haftadır muharremi yalayıp duruyorsa, oturup düşünmek lazım. Ha keza, sosyal medyada kendisine destek verenlerin bir çoğunun da ak troll olması, işin boyutunu ortaya seriyor :). (ahmet hakan başta olmak üzere, bir çok havuz medya tetikçisinin destek vermesi de cabası)

Adayken tek mitingini canlı vermeyen adamlar şimdi canlı yayında veriyorsa, saraya kimin çıktığı da net olarak ortaya çıkmış oluyor.

++

16 bin sandıkta bilnem ne yokmuş. Muharrem sarayın verdiği metni direk okumuş galba :). Madem öyle bir şey vardı, gece elin gazetecisine "adam kazandı" demez kimse. 2 gün sonra oy farkı vardı, kapanması imkansızdı demezdi.

Ayrıca 2 sene durup, tam da İstanbul ve Ankara zaferi gelmişken, tam da AKP oyları erirken, bu açıklama gelmesi de, kabul edersiniz ki, samimiyet derecesini sıfıra indiriyor.

Yerel seçimlerde de DSP'yi satın almışlardı ama başaramamıştı saray. Şimdi ise başkalarına yönelmişler :).

ki, bahçelinin de destek vermesi ile kime ve neye hizmet ettiğini de anlamış olduk :). (ibrahim kalın ve RTE'nin desteklerini saymıyorum bile :D.)

Buna destek denmez, iç karışıklıktan aklınca faydalanıyorlar. Muharrem basın açıklaması yapacağım dediğinde toplamış gelmiş olmaları bir şeyi değiştirmez. Adam Erdoğanı devireceğim, millet ittifakından ayrılmayacağım dedi.

13 bin sandıkta eksik olması sarayın değik ysk nın metni, zaten Chp bunu reddedemez. Yedikleri bok önlerinde duruyor. Sarayın adamını yanlış yerde arıyorsun sen, kasetle gelip kendi seçmeni tarafından bile istenmeyen, utanmasa akp artıklarını başımıza cumhurbaşkanı yapacak adam olmasın bu sarayın adamı? Adam, parti içi diktayı öyle bir yerleştirmiş ki, bırak seçilmeyi aday bile olamıyorsun. Ve bu adam kim? Ekrana çıksa oy kaybı, miting yapsa daha büyük bir oy kaybı olan bir adam değil mi? Son yerel seçimlerden Chp'nin en büyük stratejisi bu adamı ekrandan ve mitinglerden uzak değil miydi?

Delege sisteminin kurup partiyi ele alacaksın, İstanbul il başkanı, onu seçtirmem bunu seçtirmem diye ortalıkta dolanacak, kadın kolları başkanlığına bile müdahale edip, 3 yıl önce Atatürk muhabbetine partiden kovulan kadını getireceksin, kendi seçmenin bile İstanbul il başkanını görünce Mustafa Kemal'in askerleriyiz diye bağıracak, sonra gelip sarayın adamı muharrem diyeceksin.

Ayrıca ekonomi son 2 haftadır değil, yıllardır bozuk, hani öyle bir konuşuyorsunuz ki, tam bozuk ekonomiyi yakaladık, akp'yi deviriyorduk Muharrem yetişti gibi konuşuyorsunuz. Öyle bir şey yok, şu an Muharrem yok, buyurun meydan sizin.

Bu arada Muharrem'in destekçisi değilim ama yarın öbürgün bu tiplerin güçlü başkan adaylarına aynı şeyi yapmalarını istemiyorum. Mücadelem bunun içindir, Chp, Akp'nin sol görünümlüsü değildir, parti içinde ağzından düşürmediğin demokrasi yoksa, elaleme diktatör deyip kendinden aynı sistemi kurduysan benden de, benim gibilerden de destek bulamazsın.

Mezarkabul 15 August 2020 15:52

Cevap: Muharrem İnce
 
AKP'nin zayıp döneminde güçlü bir CHP olmalı. Güçlü CHP kesinlikle Kılıçdaroğlu liderliğinde CHP değildir. CHP'nin başında olması gereken isim bence doğal cumhurbaşkanı adayıdır. Kılıçdaroğlu her cb seçiminde bir aday arıyor. Muharrem İnce ideal genel başkan adayı mıdır, o kısmı tartışılır. Kesinlikle Kılıçdaroğlu'ndan daha iyi bir seçenek. En azından cb adaylığından korkmayan bir genel başkan olmalıdır.

rainbow6 16 August 2020 21:01

Cevap: Muharrem İnce
 
Madem 13 bin sandıkta sorun vardı da, otel köşelerinde saklanıp, adam kazandı niye dedi ?. Ertesi gün oy farkı çoktu, yapacak bir şey yoktu niye dedi.
Velhasıl, 2 sene durdu durdu da, muhalefet İstanbul ve Ankara gibi tarihi zaferlerden sonra niye bunu dedi ?.

Cevaplar basit ama görmek lazım. İnce klasik statüko kafasında, ulusalcı düşüncenin yansıması olan, asla ama asla karşı taraftan oy alamayacak birisi.

Tek yaptığı kendi kitlesinin gazını almak, bağırmak ve coşturmak olan kitle. Zaten CHP bu tipler yüzüne iktidar olamıyor. Ki, CHP kürt, alevi, muhafazakarı kucaklayan bir yapıda iken, Kayseri hatta Trabzon'da birinci parti olurdu. Ne zaman ince, ö.sav gibi tipler türedi, parti halkın sevmediği bir parti oldu.


Bende Atatürkçüyüm, Atatürk izinden giden biriyim. Ama CHP için "yaee atatürk çizgisi yaee" demek çağ dışı bir ifade. Değişen dünyada bir parti ideolojik olarak ilerleyemez. Aynı şey sağ partiler için de geçerli. Din bile artık sağ partilerin ilerlemesine yetecek benzini sağlamıyor :).

++

Kılıçdarı İstanbul konusundan dolayı taktir ederim. G.Tekin aday olacaktı ama Kılıçdar İmamoğlu için ısrar etti. Hatta muhalif tayfanın bile ilk defa duyduğu isimdi. Herkes Kılıçdar'a atıp tutmuştu. O da "kazanacağız, adayı uzun süredir takip ediyorum" demişti. Sonuç ortada.

Ha keza Mansur başkan. Sırf ülkücü aday diye partideki ulusalcı tipler karşı çıktı ama Kılıçdar diretti yine. Sonuç ortada.

İşte ince gibi tipler olsa idi, bu ikisi aday olamayacaktı :).

Mezarkabul 17 August 2020 08:22

Cevap: Muharrem İnce
 
Değişim PKK'yı partinin içine sokmaksa, olmasın öyle değişim. PKK sempatizanları bizim partimize oy vermese de olur. Zaten oy vermiyorlar da... Onların partisi HDP...

ave maria 18 August 2020 01:22

Cevap: Muharrem İnce
 
Adamın bir liderlik kumaşı var bu yadsınamaz. Çok iyi bir hatip, siyasi geçmişi ve tecrübesi olan biri.
Kontrolünü kaybettiğini düşünmeye başladım ama tam da emin değilim açıkcası.
Yaptığı basın toplantısında değindiği noktaların doğruluk payı yüksek olanlar da gözümden kaçmadı.
Kendisini samimi bulamiyorum şu an için ve bence halkta öyle düsünüyor, çok çalısmasi lazim.
Eğer bir maşa değilse.

rainbow6 07 April 2021 20:40

Cevap: Muharrem İnce
 
CHP'nin Cumhur adayı iken "TRT HABER'i yandaş diye kovan" kişi idi.

Sonra Ekrem ve Mansur çıkıp, popüler olunca ve pabucu dama atılınca, "A HABER'e röportaj verip, CHP'ye saydıran" kişi oldu .).

Allah kimseyi şaşırtmasın koltuk için :).

Regex 08 April 2021 21:06

Cevap: Muharrem İnce
 
Ben nedense seviyorum kendisini. "Adam kazandı" olayı güven sarsmış olsa da Atatürkçü çizgide siyasal yaşamını sürdüreceğini düşünüyorum ve başarılı olsun istiyorum çoğu CHP'linin aksine.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:50.
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.