![]() |
|
Muharrem İnce
;fg;
Babamız ya. Bence chp genel başkanı o olmalı. #yürüönümüzde |
Cevap: Muharrem İnce
K.k nın yerini alacak kişi gibi dursada Chp ye ondan da daha zekisi gerek.
K.k. oğlundan çok farklı değil bana göre... |
Cevap: Muharrem İnce
Desteklediğim siyasetçi.. ^^
|
Cevap: Muharrem İnce
Oyumu verdim ama sonrasında büyük pişmanlık duydum. Hiç olduğu gibi biri değilmiş. Makam mevkii yaramaz bu adama
|
Cevap: Muharrem İnce
Seçim gecesi seçmenlerini yalnız bırakan, hiç bir açıklama bile yapmayan kişidir. Bu tavrı ile kendisini her ne kadar sevsem de, epey soğutmuştur kendisinden.
Mesela aynı tavrı Ekrem İmamoğlu yapsa idi, şimdi İstanbul diye bir şey kalmayacaktı!! :). Adam aslanlar gibi oylarının ve seçimlerinin arkasında durdu. |
Cevap: Muharrem İnce
Boş adam , her ne kadar oyumu ondan yana kullanmış olsam da
|
Cevap: Muharrem İnce
Liderlik vasfından yoksun maalesef..
|
Cevap: Muharrem İnce
Hayret kimse yazmamış :).
Neyse, sağ kesim ne zaman bocalasa, işler kötüye gitse ve yine sol kesim ne zaman dirilse ve kendine gelse, illa birileri çıkar ve sola köstek olup, sağa destek olacak bir şeyler yapardı. Bu seferde bu görev bu adama!! verilmiş sanırsam. Uzun uzun yazmaya gerek yok. Bugünkü RTE ağzı ile yaptığı konuşmayı, a haber baştan sona canlı verdi. Bu bile neye ve kime hizmet ettiğinin göstergesi olsa gerek :). |
Cevap: Muharrem İnce
Biz hep eleştiririz AKP'de parti içi muhalefete tahammül yok diye... Asıl CHP'de parti içi muhalefete tahammül yok. Hemen hain ilan etmeye hazırız. CHP'ye en büyük ihaneti Kılıçdaroğlu yapmıştır. CHP'yi CHP olmaktan uzaklaştırmıştır. Mehmet Bekaroğlu, İlhan Kesici, Sezgin Tanrıkulu gibi isimleri partiye doldurdu. Gerçek Atatürkçüleri ise partiden uzaklaştırdı.
İnce'nin arkasındayım. Parti kurarsa oy veririm. İnce'nin hataları da var. En büyük hatası ise zamanında Emine Ülker Tarhan'a destek olmadı. Şimdi aynıları başına geldi. |
Cevap: Muharrem İnce
Muharrem bey'e, Mansur veya Ekrem başkandan birini desteklemesini tavsiye ediyorum. Böylesi millet ittifakı için daha iyi olacaktır. Kendisinin, Mansur ve Ekrem başkanın yanında hiç şansının olmadığını görmesi gerekiyor.
Ayrıca bu Chp diktası, Abdullah Gül veya Ali Babacan'ı aday yapmaya kalkabilir, büyük kavgalar çıkarsa kalabalık olalım derim ben. Bir Ekmeleddin vakası daha çekemem. Dünkü açıklamaların da ise genel olarak haklı. 2 senedir vır vır vır neden oylara sahip çıkmadın diye soruyordunuz. Şimdi adama neden 13 bin sandıkta Chp gözlemcisi olmadığını açıklayıverin bi zahmet. "Çok sahip çıktık biz karşim, hatta Urfa'da, Abdullah isimli bir gözlemcimiz yaralandı taaammı .s.s" diyerek anca kendi hülocularınızı kandırırsınız. Eliniz değmişken, Mehmet Siyam Kesimoğlu ve saraya giden Chp'li konusunu da açıklayın. Bak Muharrem 2 gazeteciyi mahkemeye vermiş, siz neden vermediniz? Yoksa Muharrem'in dediği gibi genel başkan yardımcılarından biri mi gitti? Ahabere çıkan Akp"li oluyorsa, Yunanistan basınına çıkan yunan mı oluyor? Ekrem başkan bunu beğenmedi. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:17. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.