ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Hoş Geldin Sen! (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/)
-   -   Merhaba. (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/18188-merhaba.html)

Painfully 05 July 2019 00:01

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Nefertem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69789)
Hoş geldin Esra. Gelmene sevindim.:hinmlk:

Tesekkur ederim, hosbuldum.
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69792)
Birazdan biri daha giriş yapacak, o da sana sürpriz olsun. ;d

O zaman çabuk gelsin, lutfen!

Regex 05 July 2019 00:23

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Painfully Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69794)
O zaman çabuk gelsin, lutfen!

Bak, geldi. ^^

Painfully 05 July 2019 00:25

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69816)
Bak, geldi. ^^

Biliyordum zaten onun oldugunu, hiçte surpriz olmadi.

Regex 05 July 2019 00:26

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Painfully Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69817)
Biliyordum zaten onun oldugunu, hiçte surpriz olmadi.

İki ihtimal var. Ya tahmin gücü ya da istihbarat. :D

Painfully 05 July 2019 00:27

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69818)
İki ihtimal var. Ya tahmin gücü ya da istihbarat. :D

Tabii ki tahmin, zaten baska kim olabilirdi ki. ;d

Regex 05 July 2019 00:29

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Painfully Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69820)
Tabii ki tahmin, zaten baska kim olabilirdi ki. ;d

Aklıma 2011 yılı geldi de sen, ben ve @Bahtiyar akşamları MSN üzerinde saatlerce konferansta konuşurduk. Hey gidi günler, 8 yıl olmuş.

Arthur 05 July 2019 00:29

Cevap: Merhaba.
 
Hoşgeldiniz keyifli forumlar dilerim.

Painfully 05 July 2019 00:32

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69821)
Aklıma 2011 yılı geldi de sen, ben ve @Bahtiyar akşamları MSN üzerinde saatlerce konferansta konuşurduk. Hey gidi günler, 8 yıl olmuş.

Sadece 8 mi? Ben daha çok saniyordum. ^^
Alıntı:

Ersin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69822)
Hoşgeldiniz keyifli forumlar dilerim.

Hosbuldum, sag ol.

Regex 05 July 2019 00:35

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Painfully Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69823)
Sadece 8 mi? Ben daha çok saniyordum. ^^

10 yılı var en az. Ama MSN'de konferans yaptığımız zamanları kastettim. ^^ Üniversiteye hazırlandığım yıldı.

Bahtiyar 05 July 2019 00:46

Cevap: Merhaba.
 
Hoş geldin lan kanka. Selam.(:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.