ForumDenizi.Com
  • Sayfa 3 Toplam 5 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Hoş Geldin Sen! (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/)
-   -   Merhaba. (https://www.forumdenizi.com/hos-geldin-sen/18188-merhaba.html)

Painfully 05 July 2019 00:47

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Bahtiyar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69828)
Hoş geldin lan kanka. Selam.(:

Selam kankacigim, sen de hos geldin. ;*

Bahtiyar 05 July 2019 00:48

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Painfully Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69830)
Selam kankacigim, sen de hos geldin. ;*

Hoş buldum karşiiiim.;*

Farkedmez 05 July 2019 08:59

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Painfully Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69782)
Hosbuldum Rorschachashghfd bey, sizi de oyle.
Hele nickinizi!
[/INDENT][/FONT]

Artık her yerde böyleyim. Zaten sende seviyorsun bu nicki ;dis;

Neoma 05 July 2019 09:42

Cevap: Merhaba.
 
Esra hoş geldin gelmene çok sevindim can ..

Painfully 05 July 2019 16:37

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Hesnâ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69844)
Esra hoş geldin gelmene çok sevindim can ..

Tesekkur ederim, hosbuldum. : )

Qasem 05 July 2019 16:46

Cevap: Merhaba.
 
Hoşgeldin bacım :)
Tanıyalı kısa süre oldu ama sevdim...
Regex bilir ben yönetimle çok geçinemem ama bacıma kanım kaynadı :)
Beni bir saatlik admin yap Regexi banlim :)
Bu aralar seni hüzünlü gördüm...
Umarım tez zamanda atlatırsın...

Hoş geldin...
Şimdi hanginiz eski patronumsunuz :)

Painfully 05 July 2019 17:18

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69984)
Hoşgeldin bacım :)
Tanıyalı kısa süre oldu ama sevdim...
Regex bilir ben yönetimle çok geçinemem ama bacıma kanım kaynadı :)
Beni bir saatlik admin yap Regexi banlim :)
Bu aralar seni hüzünlü gördüm...
Umarım tez zamanda atlatırsın...

Hoş geldin...
Şimdi hanginiz eski patronumsunuz :)

Benim micazim boyle, alisirsin : )
Tesekkur ederim, her sey karsilikli.
Hosbuldum bu arada..
Herkes kendi yerinin patronu .p

Qasem 05 July 2019 17:25

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Painfully Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69986)
Benim micazim boyle, alisirsin : )
Tesekkur ederim, her sey karsilikli.
Hosbuldum bu arada..
Herkes kendi yerinin patronu .p

Desene iki patronum var :)
Ben alışmim sen hep iyi ol bacım. Sana tebessüm etmek yakışıyordur eminim.
Saygılar sevgiler :)

Notun dibi : Abooo yandığımın garantisi :)

Kuzey 05 July 2019 17:25

Cevap: Merhaba.
 
Hoş geldim Esra (:

Painfully 05 July 2019 17:28

Cevap: Merhaba.
 
Alıntı:

Kuzey Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 69988)
Hoş geldim Esra (:

Hos geldin tabi. ^^


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:55.
  • Sayfa 3 Toplam 5 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.