Selamlar,
Ben Kübra, Onur çağırdı geldim.
23 yaşındayım.
Uzun senelerdir forumlardaydım tanıyanlar bilir![]()
Herkese keyifli forumlar
|
|
Selamlar,
Ben Kübra, Onur çağırdı geldim.
23 yaşındayım.
Uzun senelerdir forumlardaydım tanıyanlar bilir![]()
Herkese keyifli forumlar
Teknik konular hakkında bir ara epey kahrını çekmiştim.
Yani daha doğrusu senin düşüncendi bu, ben zevkle söylediklerinle ilgileniyordum. ^^ Yıllar sonra karşılaşmak güzel. Erasmus için yurtdışına gittiğin kalmış aklımda, yanlış olabilir. Dilerim her şey yolundadır.
Hoş geldin @Nyks. Beni de hatırlamışsındır umarım.Teknik konular hakkında bir ara epey kahrını çekmiştim.
Yani daha doğrusu senin düşüncendi bu, ben zevkle söylediklerinle ilgileniyordum. ^^ Yıllar sonra karşılaşmak güzel. Erasmus için yurtdışına gittiğin kalmış aklımda, yanlış olabilir. Dilerim her şey yolundadır.
bu arada teşekkürler tekrardan kahrımı çekmiş olduğun için
Hoşbuldum @Regex tabiki hatırladım daaa nasıl yani Erasmus yurtdışı falan hatırlaman ??bu arada teşekkürler tekrardan kahrımı çekmiş olduğun için
![]()
Dur, daha sadece tag isteğini gerçekleştirdim. Biraz çektirdikten sonra kurabilirsin bu cümleyi. 