|
Son yazan: Zeze 08 September 2020, 17:05
Eylül dedin mi?
Akan sular durur bende... Yine geldin, hoş geldin! Her yıl bu güz akşamlarında, Bitmeyen türküsün dudaklarımda... Selam olsun sana, Selam olsun sonbahara, Selam olsun rüzgara, yağmura... Yüzüme bir tebessüm bırak, Eylül sevinci olsun, Yüreğime bir esinti bırak, Sen koksun! 01.09.2018 / Z.H. ![]()
__________________
Yüreğinizi güzelleştirin. Çünkü bir ömür sizinle...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts. |
|
Görüntüleme 264
Yorum 0
|