|
|
biri çizsin boyayalım misleeer gibi, bize ekmek kapısı mı yok be 
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
Maşallah maşallah başarılı buldum seni şşş ünlü yapalım mı seni şekerimslfjeop22ofjdk @Melodram
yurtdışı turneleri falan... baktık tutmadım survivor'a katılırım.
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
harika bi menajer ya, bundan sonra nickimi etiketleyecekler bile senden izin alsın...
@Regex dahil![]()
Yalnız hani menajerin ben olacaktım? Hayallerim... Kalbim çıt, gözyaşım pıt...