1000. konuyu açmanın mutluluğu içindeyim. Umarım daha nice konulara olması dileği ile
11Beğeni(ler)
Tebrikler @DeepSilence. Onur seni öyle bi' anlatıyor ki, 10.000 konuda bu konuyu güncellemeni bekliyorum.![]()
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-