![]() |
Cevap: Şimal Yıldızı
Alıntı:
zaten kimsede tanıdığımız gibi kalmıyor bu zamanda teşekkürler paylaşım için :) |
Cevap: Şimal Yıldızı
yaralarımı sarmaya çalışan da sendin
en derinimde hiç kapanmayacak o yarayı acanda sensin hayat ne garip hala yaşıyorum ... |
Cevap: Şimal Yıldızı
ah bu şarkıların gözü kör olsun
|
Cevap: Şimal Yıldızı
İnsanları hafife almayacaksın.
Kiminin acısı, kiminin bakışı, Kiminin efkarı, kiminin eli, Kiminin dili, kiminin de Vebali ağır... |
Cevap: Şimal Yıldızı
Bir insan başka birine ne verir?
Kendisinden verir; sahip olduğu en değerli şeyden, “yaşamından” verir. Bu, o kişinin yaşamını diğer insan için feda ettiği anlamına gelmez aksine kendi içinde yaşattıklarından veriyordur; Sevinçlerinden, ilgi duyduğu şeylerden, anlayışından, bilgisinden, mizahından, üzüntüsünden- içinde canlı olan her şeyden. Ve bazen bir şeyler vermek için bir bakış bile yetebilir. |
Cevap: Şimal Yıldızı
ertelenmesi gereken aslinda ne çok şey var bu hayatta
bi düşününce mesela enerjimi çalan her şeyi oteleyebilirim kişileri de otekileyebilirim ;) hayat kısa ve hızla devam ediyor |
Cevap: Şimal Yıldızı
bir kuş olsam şimdi uçsam diyarlarından
sonra usulca konsam yanıbaşına sadece baksam doya doya o gözlerine şu an sadece bunu yapmak isterdim galiba... |
Cevap: Şimal Yıldızı
|
Cevap: Şimal Yıldızı
Alıntı:
hoş geldiniz o zaman :) |
Cevap: Şimal Yıldızı
yok ya o kadar çalışıyorum olmuyor olmuyor
bu insanları gerçekten anlamıyorum arkadaş hepmi bana denk geliyorsunuz ya siz |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.