![]() |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
bu yaz gününde içimi titretiyor yokluğun...
ve saat 00:48 sen yoksun ... |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
yaralı ...
herkes biraz yaralı... birinin acısı belki diğerine bir masal gibi gelsede herkes biraz yaralı... böyle bir vakitte yaralarımız kanarken kesişti yollarımız seninle .. biz birbirimizi yaralarımızdan tanıdık ... hemhâl olduk sardık sarmaladık ... yada öyle sandık... sen yanımdayken dışarı sızmadı hiç bir yaram ... sonra ... bir hoşçakala sığdırdin ne varsa bi gönlüne sığamadım onu anladım... şimdi yaralarım kanıyor ... sen yarımdın şimdi yarımım ... sen yardın şimdi yarasın ... Asi ve Mavi 14.08 2018 |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
Söyleyecek şeyimiz olmadığından değil söyleyecek çok şeyimiz var aslında ama bugüne kadar anlattıklarimiz hiçbir işe yaramadığından konuşmak istemiyoruz.
Ali lidar |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
....Her yerde olmak gibi bir Duan varsa, gönüllere gir..
Çünkü sevenler, sevdiklerini gönüllerinde taşırlar ! Hz.Mevlana |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
özlemek...
günler aylar yıllar mı geçmeli insan özler ... ve bunun için zamana ve mesafelere gerek yoktur ... |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
etrafım ufak tefek cinayetlerle dolu sanki
tüm güzel hislerin birer katili var güvenimin umudumun içimdeki çocuğun sevgimin hayallerimin tüm iyi niyetlerimin ... |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
|
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
”Kitapları, yağmuru, çayı ve şiirleri neden bu kadar çok seviyorsunuz diyorlar. İnsanları iyi tanıyoruz, ondandır diyoruz.” Hikmet Anıl Öztekin |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
[IMG]*********************f/vYCptN.jpg[/IMG] |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
Akıl sahipleri bir yerde oturup kalınca rahat edemezler.
O halde odunu ocağı bırak da dışarılara çık, seyahat et. Yolculuk et; ayrıldığın bazı şeylere karşılık yeni ve güzel şeyler bulacaksın. Yorul; çünkü hayatın tadı çekilen yorgunluklardadır. Suyun yerinde durup kalmasının onu bozduğunu görürsün. Su akarsa güzelleşir, akmazsa güzelliğini kaybeder. Aslan da ininden çıkmazsa aslanlığını kaybeder. Ve ok yayından fırlamadan hedefini bulamaz. | İmam Şafii (ö. 820) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.