![]() |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
Alıntı:
ve ne çok ihtiyacım var buna bi bilseniz gül yürekli güzel bayan :srldmm: |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
Alıntı:
sahi taniyormuyuz ki ??? insan insana lazım bu zaman da ama insan insana ... |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
Huzur deniIen o şeyin her santimine ihtiyacım var bu araIar.
Bana biraz bahar gerekiyor. Çok üşüdüm. - Maksim Gorki |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
|
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
https://i.hizliresim.com/j6p7n9.jpg
Kalbinizde olup da hiç kimseye anlatmayı başaramadığınız, Dile getirilmesi imkansız bir şey var ya, İşte Allah onu biliyor, üzülmeyin. | Murat Menteş |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
|
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
|
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
Bir insana verdiğiniz değerin, onun gerçekten değerli olmasıyla ya da bunu hak edip etmemesiyle hiç ilgisi yoktur. Değer vereceğiniz insanları kendiniz seçersiniz ve bunu yaparken çoğu zaman ne durumda olduklarına aldırmazsınız. Bunun adı tam olarak değer yüklemesi'dir. Yani ona verdiğiniz değerin kaynağı siz olduğunuz için asıl değerli olan karşınızdaki değil, sizsinizdir. En azından bir süre öyledir. Ama şunu da gözardı etmemek gerekir: Birine gereğinden fazla değer verirseniz eğer, artık sürekli kendinizden verdiğiniz için siz değer kaybetmeye başlarsınız ve onun gözünde ona verdiğiniz değer ölçüsünde değersizleşirsiniz. Soylu ve tutkulu başlayan pek çok yakınlaşmanın, son derece sefilce sonlanmasının en büyük nedeni de işte bu durumdu
Ali lidar |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
kimsenin kimseyi sevmediği ama herkesin herkesle samimi olduğu bu zamanı sevmedim sevmeyecem de ;nnj;
|
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
bazen insanın en çok ihtiyaç duyduğu his bu olsa gerek
unutmak... unutmanın nesi iyi gelir ki diye sorabilirsiniz unutmak... yaralarını bile bile kanatan ve sonra hiç bir şey olmamış gibi gidenlerin ardından yapmak istediğim tek şey unutmak ... unutmayı öğrenmemiz lazım hayatı biraz daha çekilir bir hale getirmek için ... sahiden unuttun mu ??? aklımda bir sürü deli sorular yine ... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.