ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Günlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/)
-   -   İçsel Konuşmalar (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/11924-icsel-konusmalar.html)

Dolunay 20 August 2018 12:20

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 43929)
[IMG]*********************f/vYCptN.jpg[/IMG]

ne güzel bir ortam huzur bu olsa gerek
ve ne çok ihtiyacım var buna bi bilseniz gül yürekli güzel bayan :srldmm:

Dolunay 20 August 2018 12:22

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Alıntı:

Asrevya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 43471)

”Kitapları, yağmuru, çayı ve şiirleri neden bu kadar çok seviyorsunuz diyorlar. İnsanları iyi tanıyoruz, ondandır diyoruz.”

Hikmet Anıl Öztekin

insanları tanıyan yanlizlasirmis ...
sahi taniyormuyuz ki ???
insan insana lazım bu zaman da ama insan insana ...

Dolunay 20 August 2018 17:36

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Huzur deniIen o şeyin her santimine ihtiyacım var bu araIar.
Bana biraz bahar gerekiyor.
Çok üşüdüm.

- Maksim Gorki

Asrevya 21 August 2018 01:21

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 

Dolunay 22 August 2018 09:24

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
https://i.hizliresim.com/j6p7n9.jpg

Kalbinizde olup da hiç kimseye anlatmayı başaramadığınız,

Dile getirilmesi imkansız bir şey var ya,

İşte Allah onu biliyor, üzülmeyin.

| Murat Menteş

Dolunay 22 August 2018 11:24

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
https://i.hizliresim.com/X6Nzgk.jpg

Asrevya 22 August 2018 15:54

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 

Dolunay 22 August 2018 23:32

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Bir insana verdiğiniz değerin, onun gerçekten değerli olmasıyla ya da bunu hak edip etmemesiyle hiç ilgisi yoktur. Değer vereceğiniz insanları kendiniz seçersiniz ve bunu yaparken çoğu zaman ne durumda olduklarına aldırmazsınız. Bunun adı tam olarak değer yüklemesi'dir. Yani ona verdiğiniz değerin kaynağı siz olduğunuz için asıl değerli olan karşınızdaki değil, sizsinizdir. En azından bir süre öyledir. Ama şunu da gözardı etmemek gerekir: Birine gereğinden fazla değer verirseniz eğer, artık sürekli kendinizden verdiğiniz için siz değer kaybetmeye başlarsınız ve onun gözünde ona verdiğiniz değer ölçüsünde değersizleşirsiniz. Soylu ve tutkulu başlayan pek çok yakınlaşmanın, son derece sefilce sonlanmasının en büyük nedeni de işte bu durumdu

Ali lidar

Dolunay 24 August 2018 22:36

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
kimsenin kimseyi sevmediği ama herkesin herkesle samimi olduğu bu zamanı sevmedim sevmeyecem de ;nnj;

Dolunay 25 August 2018 15:55

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
bazen insanın en çok ihtiyaç duyduğu his bu olsa gerek
unutmak...
unutmanın nesi iyi gelir ki diye sorabilirsiniz
unutmak...
yaralarını bile bile kanatan ve sonra hiç bir şey olmamış gibi gidenlerin ardından yapmak istediğim tek şey
unutmak ...
unutmayı öğrenmemiz lazım hayatı biraz daha çekilir bir hale getirmek için ...
sahiden unuttun mu ???
aklımda bir sürü deli sorular yine ...


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.