![]() |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
|
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
“Kimseyi, beni sevdiğin kadar sevme demeyeceğim. Herkesi öyle sev. Aynı öyle, o kadar sev. En fazla o kadar. Bir gün öyle bırakacak kadar…´´” Emre Gökçe |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
Buda benden olsun :)
|
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
Alıntı:
iadeyi ziyarete gelirim inşallah |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
Alıntı:
|
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
https://i.hizliresim.com/lZGpGQ.jpg
İyi ki Geldin ! Yüreğimin zarif acısı Şimdi bu şehir, adının incesiyle gülümsüyor kuşlara Basıp geçtiğin yollar, dokunduğun duvarlar… Her yer şarkı söylüyor. Kimyası değişiyor gökteki yıldızların. Parlıyor aklımdaki kuyruklu uçurtmalar. Şimdi her evin gölgesinde bir avuç su kalbim. Yüzünü yıkıyor göçüp gitmiş babalar. Ağzını uzatıp yudumluyor, terlemiş şen çocuklar. İyi ki geldin bak! Şimdi bu şehir çocuk, bu şehir baba, bu şehir aşk… Cahit Zarifoğlu |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
İnsanlar da ülkelere benziyor
Sınırları var, yüzölçümleri Yasaları var Bayrakları, ilkeleri Kimi dağlık bir arazidir. Kimi kıraç Kimi bereketli Kimi dardır Kimi engin gözalabildiğince Kiminin sınırlarından sıkı pasaport denetimiyle girilebilir. Elini kolunu sallayarak girersin kiminden içeri Sonuçta ne küçümse insanları kızım Ne de önemse gereğinden çok Ama anlamaya çalış Nedir ve ne kadar genişleyebilir yüzölçümleri ."Ataol Behramoğlu |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
Hayatı sessize almak
Seviyorum böyle yapmayı Zihnimi yoran şeylerden arinmayi Dönem dönem yaparım Iyide geliyor tavsiye ederim Bir fincan kahve Bir sigara Ve satır aralarında bir kitabın kaybolmak gibi Şimdi biraz sessizlik !!! asi ve mavi |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
“Özlemek!” Ne zor, ne karmaşık bir kelime… Ama özlemek, her şeyi yeniden başlatmak için, yeterli olmuyor. Gözlerim dolusu kaybettiğim umutlarım vardı benim. |
Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
Ne Zor Yazarak Anlatmaya Çalışmak Sustuklarını. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.