ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Günlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/)
-   -   İçsel Konuşmalar (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/11924-icsel-konusmalar.html)

Dolunay 09 September 2018 13:13

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Alıntı:

Friend Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 49966)
Ne Zor Yazarak Anlatmaya Çalışmak Sustuklarını.

suskunluğun da bir anlamı var duyan olursa eğer ...
yazmayı seviyorum kendimle konuşmayı da tamam dışardan bakılınca hemen bir etiketleme gelebilir deli mi acaba diye (:
normallerden daha az tehlikelidir onlar (:
hem insan herkesten herşeyden kaçar da bi kendinden kaçamaz bir adım öteye bile ...
ve sessiz çığlıklara karışır içindeki o kocaman kocaman sesler ...
duyulur mu bilinmez ...
sahi sen duydunmu sustuklarımı ???

Friend 09 September 2018 13:17

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Alıntı:

Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 49968)
suskunluğun da bir anlamı var duyan olursa eğer ...
yazmayı seviyorum kendimle konuşmayı da tamam dışardan bakılınca hemen bir etiketleme gelebilir deli mi acaba diye (:
normallerden daha az tehlikelidir onlar (:
hem insan herkesten herşeyden kaçar da bi kendinden kaçamaz bir adım öteye bile ...
ve sessiz çığlıklara karışır içindeki o kocaman kocaman sesler ...
duyulur mu bilinmez ...
sahi sen duydunmu sustuklarımı ???



Sen bu forumun gizli şairi felan mısın:p

Dolunay 09 September 2018 13:18

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Alıntı:

Friend Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 49969)
Sen bu forumun gizli şairi felan mısın:p

şairlik bizi aşar haddimizi biliriz evelAllah
karalama sadece kendimce

Friend 09 September 2018 13:22

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Alıntı:

Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 49970)
şairlik bizi aşar haddimizi biliriz evelAllah
karalama sadece kendimce



Ozaman güzel karalıyorsun :)

Dolunay 09 September 2018 13:23

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Alıntı:

Friend Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 49972)
Ozaman güzel karalıyorsun :)

teşekkür ederim nazik düşünceniz için

Friend 09 September 2018 13:24

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Alıntı:

Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 49973)
teşekkür ederim nazik düşünceniz için

Rica ederim :)

Dolunay 09 September 2018 13:59

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Gel dese, gitsem. Birer kahve alıp yürüsek sahil boyunca; o sussa, ben dinlesem.
Serdar tuncer

Dolunay 09 September 2018 14:07

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Kaybetmek, yitik bir kelime.
Var olana has, bulunan ya da bulunduğu sanılan bir değere ithaf edilen bir cümle.
İnsan neyi kaybederse onun yoksunudur.
Neyi de bulursa onun sahibi.
Kaybedilen şey eğer yokluğu hissediliyorsa gerçek bir değerdir.
Eğer yokluğu hissedilmiyor ve zamanla alışılıyorsa o bir değer ifade etmez.
Varlığı ve yokluğu arasında geçen zaman sadece öylesine yaşanılmış bir vakittir. Belki de zaman kaybı.
Mehmet Deveci

Dolunay 09 September 2018 14:10

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Hassas yürekler taşıyoruz
"Cam" dan
Çatlayan,
Buğulanan,
Kırılan,
Candan dost aramamız da bu yüzden
Camdan anlayan...
~Mehmet Deveci~

Dolunay 09 September 2018 16:18

Cevap: Biraz ordan, biraz burdan ama en çok kendimden
 
Dilimde yarım yamalak hasret türküleri
Icimde kocaman bir boşluk
Ne yana carpsam hep bir Sis bulutu
bi dağılsa diyorum
Bi dağılsa içimin hüznü. ..
sonra bir bakıyorum düşen yapraklara
mevsimlerden hazan
aylardan eylül
eylül vaktidir şimdi ...
asi ve mavi


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.