Yani sen daha önce günlüğümü aynı teoriyle trollemiştin zaten kankam. Biraz özgün ol, yeni şeyler bul.
İğrenç mi? Sen gel onu bir de bana sor. Al, kırdın kırdın!

@Rorschach tag'ime "psikolojik deli" mi yazsam?
|
|
Yani sen daha önce günlüğümü aynı teoriyle trollemiştin zaten kankam. Biraz özgün ol, yeni şeyler bul.
İğrenç mi? Sen gel onu bir de bana sor. Al, kırdın kırdın!
