![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/JVbR95.jpeg Babaannem derdi ki: Erkeklerin yaşları içine akar. Kimse görmez onların ağladığını. Allah sevdaları da helalinden versin. Sevdiğin adamın çölünde çiçek ol kızım. Ve desin ki: 'Beni en çok mutlu eden sensin dünyada’ Sadece öldüğümde değil her güldüğümde hakkını helal et bana... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Kız öldü! diyorum "Tek başına dışarıdaymış" diyor Kız öldü! diyorum "Nasıl giyinmiş" diyor Kız öldü! diyorum "Soyu sopu, dini, ırkı neymiş" diyor Yahu Kız diyorum, öldü… Umutları, hayalleri, geleceği öldü… Annesi öldü, babası öldü… İnsanlık öldü… Kendini korumaya çalışırken, eziyet edile edile öldü… https://i.resimyukle.xyz/LQBLOU.jpeg |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/P1SBzI.jpg -Onu bekleyecek misin ? -Evet -Ne zamana kadar? -Allah'ım görüşmemizi isteyinceye kadar... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/G6NIbQ.jpg İnsanın düşünenleri olmalı; Merak edenleri, Hesapsız kitapsız değer verenleri, Uzakta olunca özleyenleri; Sesini duyunca sevinenleri olmalı… |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
|
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/ONT9NB.jpg Zeki Müren'in de dediği gibi beklesem saçıma aklar dolacak, unutsam aşkıma yazık olacak... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/dxAR1P.jpg İncinir kadın! Saçları yerine gururuyla oynarsan. Ayakta tutmak yerine ayakta uyutursan. O sana dualar ederken sen başkalarıyla oyalanırsan. O sana körken sen ona nankör olursan. İncinir kadın.... Yapma! |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://m.youtube.com/watch?v=1pWVt-SxO5g Ayrılık sen ne belа bir şeysin.. Düş desem yаkаmdаn yine düşmezsin.. Kаrşımа çıkıp demedi ki gidemezsin.. Nаsıl yаngınlаrа аttın bilemezsin.. Zor yüreğim zor, bir daha sevemezsin.. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/IyKzVz.jpg Aşk seninle olunca güzelmiş, Adının yanında adım geçince öğrendim… |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Sonra ne mi oldu ? Bak anlatayım sana ne olduğunu… İçimden gitti hissettiğim tüm duygular birer birer. Tıpkı senin gittiğin gibi… Hissiz, duygusuzun teki oldum çıktım. Hayallerimin intiharından sonra, Bende çok kalmadım buralarda … Hani bana diyorsun ya, “Beni affet, eskisi gibi olalım” diye. Seni nasıl affedeyim artık… Sen değil miydin giderken ardından tüm kapıları kapatan. Hiç bir şey olmamış gibi hayatına bir başkasını alan. Sen değil miydin, bizi hiç olmamış sayan… Seni affedemem. Hiç bir zaman da affetmeyeceğim… Güvenim kırıldı, kalbimde öyle. Hani diyordu ya şair; “Güven ruh gibidir, terk ettiği bedene geri dönmez” miş diye. İşte böyle. :gul: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.