ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Günlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/)
-   -   Bir Eylül Masalı (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/26310-bir-eylul-masali.html)

Eylül 20 October 2020 20:20

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.resimyukle.xyz/zU0LBC.jpg

Farklı şehirlerde aynı şarkıyı aynı anda birlikte dinlemenin adıdır uzaktan sevmek…

Birde ayrı ayrı çay içmek var ki onun adı da uzaktan uzağa ölmek...!!

Eylül 20 October 2020 20:23

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.resimyukle.xyz/W2MdVJ.jpg

Bir kadına aitsen ;

Binlerce duasına sahip olursun .

Seni ALLAH’a emanet etmeden uyumaz ..

Eylül 20 October 2020 20:24

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.resimyukle.xyz/QW4Q79.jpg

'Asker sevmek her kadının harcı değildir.
Çünkü her kadın ölüme nefesi kadar yakın olan adamı sevmeye ceseret edemez...
' ve' askerden daha cesur biri varsa o da askere aşık kadındır..'

Şehit Eşi

Eylül 20 October 2020 20:32

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 



Sevilmek dünyanın en güzel hissi.

Daha güzeli sevildiğinden emin olmak.

Senin için her şey yapan, üzerine titreyen, ufacık bir gülümsemen için elinden gelen her şeyi yapan birinin varlığı yetiyor insana.

İliklerine kadar hissediyorsun aşkı.

İyiki diyorsun sonra, İyiki o olmuş..

:rnkkalp:




Eylül 23 October 2020 22:39

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 


Ve Bir Dua Yükselir Arşı Alaya
Ne Olur ALLAH'ım Sonsuz Degil,
Onsuz Olmasın Hayat..

:gul:

Eylül 23 October 2020 22:47

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.imgyukle.com/2020/10/23/I5Vtfj.jpg

Yüreğini Seviyorum,
Daha Sözüm Yok...

Eylül 27 October 2020 13:34

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.resimyukle.xyz/aQ0RU1.jpg

Olmadı bir çay demler, biraz kitap okuruz.
İçimizdeki sessizlikler dinene kadar konuşmayız kimseyle.
Eski bir türkü çalsın radyoda ve gökyüzünde birkaç parça bulut gezinsin.
Taşınalım buralardan.
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına. .

Eylül 27 October 2020 13:40

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Bir sahil kasabasında yaşayalım, senden başka kimsem olmasın.
Bileyim ki çağıranım sensin, bileyim ki bekleyenim sen. Kapımın kapanmayacağını bileyim.
Yağmurdan sonraki toprak kokusu gibi seni seveyim.
Bazı geceler mum ışığında bir şeyler oku bana.
Ben seni sevdiğim için bir kez daha şükredeyim.
Ellerinden uzaklaşmadan ömrümü bitireyim.
Adın aynı kalsın ama ruhun aşk olsun, uykularıma aksın.
Bir gece alayım yüzünü avuçlarımın arasına, öpeyim sabaha kadar gülüşünü… ❤💙

Eylül 02 November 2020 15:11

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.resimyukle.xyz/RI8O8A.jpeg

Bazı aşklar Ay ve Güneş gibidir.
Birbirlerine aşık bir o kadar uzaktır.
Buna biz insanoğlu imkansız deriz..
Ay kendi gecesinde yalnız başına yaşarken mutludur fakat bir gün Güneş'i görür ve gözlerini ondan alamaz öyle sıcak öyle ışıltılıdır ki Ay Güneş'e tutulur.
Ama gel gör ki ikisi de birlikte yaşayamaz.
Ay geceye aittir Güneş ise gündüze..
Imkansız düşündüğümüz bu aşk aslında o kadar derindir ki bu birlikteliği senede iki defa yaşayacaklarını ve bir saat süreceğini bildikleri halde Ay Güneş'ten vazgeçmez.
Ve Ay der ki bu aşkı bütün gezegen görecek benim sana nasıl yandığımı..
Bu durumda Ay karanlığa bürünür ve Ay tutulması gerçekleşir ve herkes bu aşkın güzelliğine şahit olur..

Eylül 05 November 2020 14:02

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.resimyukle.xyz/c2SWBG.jpg

Ey benim besmeleyle sevdiğim, gözlerinden başka gözü kendime haram bildiğim...
Ey benim dualarımın öznesi; secde ederken Allah'a, "Ömrü ömrüme nasip olsun" diye yalvardığım...
Ey imkansızların imkansızı..
Adın dilimle arş-ı alaya karıştı.
Ey benim adına anlam katarak ruhumu adadığım yarim;
Bir vakit, icabet etmez misin duama..
Aminleyip ev sahibi olmaz mısın ömrüme?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.