![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/zU0LBC.jpg Farklı şehirlerde aynı şarkıyı aynı anda birlikte dinlemenin adıdır uzaktan sevmek… Birde ayrı ayrı çay içmek var ki onun adı da uzaktan uzağa ölmek...!! |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/W2MdVJ.jpg Bir kadına aitsen ; Binlerce duasına sahip olursun . Seni ALLAH’a emanet etmeden uyumaz .. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/QW4Q79.jpg 'Asker sevmek her kadının harcı değildir. Çünkü her kadın ölüme nefesi kadar yakın olan adamı sevmeye ceseret edemez... ' ve' askerden daha cesur biri varsa o da askere aşık kadındır..' Şehit Eşi |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Sevilmek dünyanın en güzel hissi. Daha güzeli sevildiğinden emin olmak. Senin için her şey yapan, üzerine titreyen, ufacık bir gülümsemen için elinden gelen her şeyi yapan birinin varlığı yetiyor insana. İliklerine kadar hissediyorsun aşkı. İyiki diyorsun sonra, İyiki o olmuş.. :rnkkalp: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Ve Bir Dua Yükselir Arşı Alaya Ne Olur ALLAH'ım Sonsuz Degil, Onsuz Olmasın Hayat.. :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
|
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/aQ0RU1.jpg Olmadı bir çay demler, biraz kitap okuruz. İçimizdeki sessizlikler dinene kadar konuşmayız kimseyle. Eski bir türkü çalsın radyoda ve gökyüzünde birkaç parça bulut gezinsin. Taşınalım buralardan. Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına. . |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Bir sahil kasabasında yaşayalım, senden başka kimsem olmasın.
Bileyim ki çağıranım sensin, bileyim ki bekleyenim sen. Kapımın kapanmayacağını bileyim. Yağmurdan sonraki toprak kokusu gibi seni seveyim. Bazı geceler mum ışığında bir şeyler oku bana. Ben seni sevdiğim için bir kez daha şükredeyim. Ellerinden uzaklaşmadan ömrümü bitireyim. Adın aynı kalsın ama ruhun aşk olsun, uykularıma aksın. Bir gece alayım yüzünü avuçlarımın arasına, öpeyim sabaha kadar gülüşünü… ❤💙 |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/RI8O8A.jpeg Bazı aşklar Ay ve Güneş gibidir. Birbirlerine aşık bir o kadar uzaktır. Buna biz insanoğlu imkansız deriz.. Ay kendi gecesinde yalnız başına yaşarken mutludur fakat bir gün Güneş'i görür ve gözlerini ondan alamaz öyle sıcak öyle ışıltılıdır ki Ay Güneş'e tutulur. Ama gel gör ki ikisi de birlikte yaşayamaz. Ay geceye aittir Güneş ise gündüze.. Imkansız düşündüğümüz bu aşk aslında o kadar derindir ki bu birlikteliği senede iki defa yaşayacaklarını ve bir saat süreceğini bildikleri halde Ay Güneş'ten vazgeçmez. Ve Ay der ki bu aşkı bütün gezegen görecek benim sana nasıl yandığımı.. Bu durumda Ay karanlığa bürünür ve Ay tutulması gerçekleşir ve herkes bu aşkın güzelliğine şahit olur.. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/c2SWBG.jpg Ey benim besmeleyle sevdiğim, gözlerinden başka gözü kendime haram bildiğim... Ey benim dualarımın öznesi; secde ederken Allah'a, "Ömrü ömrüme nasip olsun" diye yalvardığım... Ey imkansızların imkansızı.. Adın dilimle arş-ı alaya karıştı. Ey benim adına anlam katarak ruhumu adadığım yarim; Bir vakit, icabet etmez misin duama.. Aminleyip ev sahibi olmaz mısın ömrüme? |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.