Eğer araştırsaydım vazgeçeceğimi biliyordum. Hem iyiki araştırmadım diyorum, hem de niye araştırmadım ki...
Herkes iyileşmek bir sene sürüyor diyor. Rahat nefes alabileceğim derken hiç alamıyorum. Sanırım bir sene bu hissizliğe alışacağım. Oysa ben en kötü 1 aya normale dönerim zannediyordum
En sinir bozucu olanı da dikişler.
Hala hapşırırken, gülerken çok zorluk çekiyorum. Ve bu durum çalışırken de olumsuz etkiliyor. Yeni doktor randevuma daha 3 hafta var ve benim her hafta gidesim var
Korkuyorum nefes alamamak yoruyor beni...
~~~
Herkes iyileşmek bir sene sürüyor diyor. Rahat nefes alabileceğim derken hiç alamıyorum. Sanırım bir sene bu hissizliğe alışacağım. Oysa ben en kötü 1 aya normale dönerim zannediyordum

En sinir bozucu olanı da dikişler.
Hala hapşırırken, gülerken çok zorluk çekiyorum. Ve bu durum çalışırken de olumsuz etkiliyor. Yeni doktor randevuma daha 3 hafta var ve benim her hafta gidesim var
Korkuyorum nefes alamamak yoruyor beni...~~~

316Beğeni(ler)








Ağaç şeklinde