ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye İtirafları (https://www.forumdenizi.com/uye-itiraflari/)
-   -   Küçük itiraflar (https://www.forumdenizi.com/uye-itiraflari/96-kucuk-itiraflar.html)

VI. Armağan 26 January 2018 01:37

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Sith Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 13218)
Keşke günü tutturabilseydin dostum. Gerçi fark etmiyor; bir an, bir ömür gibi geliyor uzak kalınca, orası ayrı konu. Ama tebessüm ettirdin, eyvallah. :)

Seni çok iyi anlıyorum emin olabilirsin. Kalbim paramparça yaşıyorum şu hayatta usul usul aklıma geliyor onunla o acı tatlı anılarımız. O kadar acı çekiyorum ki Allah'a sığınıyorum elimi açıyorum ve diyorum ki; Lütfen onu unutmam için bana yardımcı ol, kazı beynimden at onunla olan herşeyimi... Ne kadar dayanabilirim artık cidden artık bilmiyorum.
Onu hatırlayıp daha fazla acı çekeceğime, komple unutmayı ister Allah'tan en azından acı çekmem iz kalmaz, çünkü artık imkansızlık geçti dümenin başına ve o yörüngesini çiziyor.

Sabret, özlem sevgiyi 2 kat daha arttırır.
Neyse bu yaralı yürek fazla konuştu, hayırlı geceler dostum

Başak 31 January 2018 12:55

Cevap: Küçük itiraflar
 
evim dışında hiçbir mekanda asla spagetti yemem, yiyemem. :o

Regex 07 February 2018 21:18

Cevap: Küçük itiraflar
 
Yaşamayı, gülmeyi unutmuştum. Birkaç ay oldu hatırlayalı.

Nootka 07 February 2018 22:41

Cevap: Küçük itiraflar
 
asıl mutluluğun mutlu olmaya çalışmayarak olduğunu anladım artık mutlu olmamız gerekmiyor en çok canımızı acıtan mutluluğumuzun o sözde mutluluğun bozulması olduğunu anladım martık

Gamer Queen 07 February 2018 22:48

Cevap: Küçük itiraflar
 
Kırmızı -yeşil-siyah kareli battaniyesi bir şalım var. Sabah uyanınca içine girip gidiyorum içeri. Ekmek alırken de üstümde o oluyor. Eskiden üstünde Duman uyurdu. Yıkamadım o yüzden.
Sanki küçük dünyam gibi geliyor o bana. Dükkana giderken almıştım. O zaman da beni patronun (babamın) azarlarından koruyordu sanki.
Şimdi soğuktan koruyor.
Seviyorum bazı eşyalarıma anlam yüklemeyi.

Qasem 08 February 2018 13:32

Cevap: Küçük itiraflar
 
Bir insanın iki yüzlülüğüne şahit olursam o insanla bir daha asla normal olamıyorum.
Srvmiyorum iki yüzlü insanları, nabza göre şerbet veriyorlar, bugün yanında yarın arkandan kuyu kazarlar, bu yüzden böyleleribana ızak olsun istiyorum hep. Çünkü ben sıkıntılı bir adamım..
Reelle sanalı ayırd edemeyen biriyim. Hal harekwt ve tavırlarını bir tarafını kırarak ödettirmek istemem...

Bunu geçen yıl yaşamıştım.
Bir daha yaşatmak istemem...
Bu yüzden zarar vermemek için gittiğim yerleri genelde terk ediyorum. Katlanamıyorum iki yüzlü insanlara..

Bilgi - İnanç - Eylem

Gamer Queen 25 February 2018 23:43

Cevap: Küçük itiraflar
 
İstersem vazgeçmem. Vazgeçtiysem de, bir daha istemem. Ortası yok bunun.

Gamer Queen 12 March 2018 00:15

Cevap: Küçük itiraflar
 
Dün uyurken ders dinlemeyi okudum nette.
Neden denemeyeyim dedim.
Çünkü uyuyunca bile beyin çalışıyor ve öğreniyor diyordu falan.

Hemen bir dil bilgisi tekrarı yapan hocanın videosunu mp3 halinde indirdim.
Bilmediğim nokta bir çeşit subliminal mesaj hazırlayıp bir müziğe gömerek dinlemem gerektiğiymiş.

Neyse açtım hocanın sesiyle uyudum 5 dakika içinde. Sabah uyandığım zaman başım dönüyordu. Çünkü beynim 44 dakika daha az dinlenmişti. Ve gözümün önünden kara noktalar falan geçiyor hiç halim yok.

Henüz test etmedim öğrenip öğrenmediğimi ama uyandığımdaki o hal bile yetti yöntemden yanlış şekil bile olsa uzak durmama.

Bi uyanık sen misin yahu ;yandil;

Qasem 12 March 2018 14:27

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Kitap kokusu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 17367)
Dün uyurken ders dinlemeyi okudum nette.
Neden denemeyeyim dedim.
Çünkü uyuyunca bile beyin çalışıyor ve öğreniyor diyordu falan.

Hemen bir dil bilgisi tekrarı yapan hocanın videosunu mp3 halinde indirdim.
Bilmediğim nokta bir çeşit subliminal mesaj hazırlayıp bir müziğe gömerek dinlemem gerektiğiymiş.

Neyse açtım hocanın sesiyle uyudum 5 dakika içinde. Sabah uyandığım zaman başım dönüyordu. Çünkü beynim 44 dakika daha az dinlenmişti. Ve gözümün önünden kara noktalar falan geçiyor hiç halim yok.

Henüz test etmedim öğrenip öğrenmediğimi ama uyandığımdaki o hal bile yetti yöntemden yanlış şekil bile olsa uzak durmama.

Bi uyanık sen misin yahu ;yandil;

Aman deneme birdaha :)
İnsanın dengesi değişiyor

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

VI. Armağan 13 March 2018 13:41

Cevap: Küçük itiraflar
 
tamam ben söyledim lanet olsun

https://www.youtube.com/watch?v=sWUk5xlQKxI

Gamer Queen 31 March 2018 22:27

Cevap: Küçük itiraflar
 
Ben insanları kafamda belli yerlere koyuyorum.
Biri kralsa o tektir. Soytarıysa soylu olma şansı yoktur.

Ama kralken, değerini bilmeyene soytarılık kapısı açıktır!

Regex 31 March 2018 22:31

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Kitap kokusu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 18123)
Ben insanları kafamda belli yerlere koyuyorum.
Biri kralsa o tektir. Soytarıysa soylu olma şansı yoktur.

Ama kralken, değerini bilmeyene soytarılık kapısı açıktır!

Kast sistemi reloaded 2018 diyorsun yani? ^^

Gamer Queen 31 March 2018 22:32

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Sith Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 18124)
Kast sistemi reloaded 2018 diyorsun yani? ^^

Aynen. Eşit olunca suistimal çok oluyor. Herkes yerini bilecek ;p

Regex 31 March 2018 22:32

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Kitap kokusu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 18125)
Aynen. Eşit olunca suistimal çok oluyor. Herkes yerini bilecek ;p

Ben neresindeyim pekiii o sistemin? :o

Gamer Queen 31 March 2018 22:33

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Sith Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 18126)
Ben neresindeyim pekiii o sistemin? :o

Sen soytarı olmayan tek kral. Olursan vururum xd

Regex 31 March 2018 22:36

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Kitap kokusu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 18127)
Sen soytarı olmayan tek kral. Olursan vururum xd

O zaman rahatlıkla şu ifade eşliğinde söyleyebilirim: Kral benim! ;w;

Neyse, çakma botnetçiler dadanmasın şimdi. jsjsjsjs :D

Edit: Kralı gelsin. :p

<Ergen mode on>
Ben hepsini tek sıraya koyar; krallarını bir adım öne çağırırım! ;) ;w;
</Ergen mode off>

:D

Gamer Queen 31 March 2018 22:37

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Sith Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 18128)
O zaman rahatlıkla şu ifade eşliğinde söyleyebilirim: Kral benim! ;w;

Neyse, çakma botnetçiler dadanmasın şimdi. jsjsjsjs :D

Edit: Kralı gelsin. [emoji14]

<Ergen mode on>
Ben hepsini tek sıraya koyar; krallarını bir adım öne çağırırım! ;) ;w;
</Ergen mode off>

:D

Gönderme var [emoji14]

Regex 31 March 2018 22:39

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Kitap kokusu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 18130)
Gönderme var [emoji14]

Anaaaaa. Gönderme var. Selam çakmışlar :D

Arthuil 03 April 2018 08:40

Cevap: Küçük itiraflar
 
Normalde çok aktif değilim diye şikayet edersiniz, şuraya araya bir kaynak atarak bir itiraf yapayım bari (hemde bir şey anlatmıyor demezsiniz :) ):

Eski kız arkadaşımdan bir süre önce ayrıldım ama galiba beni biraz takıntı haline getirdi (ki ben sevgisine inanmıyorum ve takıntı diye yorumluyorum) . Son yazışmalarımızdan birinde güzel bir şarkı seçmiş hani ben anlatmayayım şarkıyı dinle anla gibilerinden. "Blacklisted Me - Lexus Amanda / Samie Jayden- Reprobate Romance" şarksını bana gönderdi. Dinledim ama normalde bana hitap eden bir müzik türü değil. Baktım sözleri daha önce bana söylediği sözlere benziyor, yani şarkıda geçen cümleleri farklı zamanlarda farklı şekillerde zaten bana kurmuştu. Dedim "yani bu şarkıyı başkası resmen bu kız bana bunu göndersin diye yazmış". Merak ettim grup üyeleri kim felan, arkadan solistlerden birinin sesi çok tatlı geliyor.

Sonuç: Kısa bir süre önce galiba eski kız arkadaşım bu işin olmayacağını anladı ve artık rahatsız etmiyor ama ben hala şarkıyı dinlemeye devam ediyorum. Eski kız arkadaşım aklıma bile gelmiyor.

Sebebi: solistlerden Lexus Amanda'nın çok tatlı olması :).

Dip not: Şarkının klibini izleyen hemcinslerime sesleniyorum sizce de tatlı değil mi ?

Dip not 2: Değil diyecek birisi çıkarsa şimdiden "Hade be!" demiş olayım :)

Gamer Queen 28 April 2018 00:48

Cevap: Küçük itiraflar
 
Büyük bir itirafta bulunacaktım fakat elim gitmedi. Daha vadesi vardı demek ki.

maviakrep 28 April 2018 13:59

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Nootka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 12403)
Küçücük bir çocukken birini sevmiştim (5,6 yaşında) çocukluğumuz beraber geçmişti yıllar sonra bir eğitim yerinde yine karşı karşıya gelmiştik (yaş 13,14) Hiç ayrılmazdık dünya ötesi bir şey gibi birbirimize bakıp konsantre olup okurduk eğitim adına bir şeyler ,sonra yine koptuk ve yine bir araya geldik şans eseri ,(yaş 21,22) herşeyi birbirine anlatan insan olduk ama artık sözcüklere gek yoktu bir şey anlatmaya kalkınca biliyorum,anladım sözleriyle tebessümlerimiz olurdu onu sevmiştim kendi tarzında o da belki ve biriyle beraberdi onu sevsemde yeri geldi yine destek olan oldum sevdiğim insanın gözlerinin içine baka baka ,sonunda bana sordu nasıl dayanıyorsun Yalçın diye ve ateşe değen değil ateşin içine atlayan bildi gerçek aşkı dedim sonra yine koptuk ve elime geçen nikah davetiyesi olmuştu o günden sonra kalbimi daha az hisseder olmuştum...


Peki sonra... O evlendikten sonra hic karşılaşmadınız mi?
Sana karsi olan tavırları birden mi değişti.

Genelde böyle durumlarda tek taraf kötüyü oynar benim bildiğim sizde kötüyü oynayan zaman ve aranızdaki mesafeler olmuş sanırım.

Bununla ilgili bir anime izlemiştim zamanında buna benzer bir hikayesi vardı o geldi aklıma oradaki karakter sevdiği kadını elinde çocuğuyla görüyordu ve buruk bir tebessüm ile anime bitiyordu.

Senin adına üzüldüm umarım şuan kendini iyi hissediyorsundur.


Bende boş çıkmayım madem: Babam bir hafta öncesine kadar okuyorum biliyordu.Yalnız bu durumu hoş karşıladı bilseydim daha önce söylerdim. :D yada bana çaktırmamaya çalıştı.

Gamer Queen 14 July 2018 19:25

Cevap: Küçük itiraflar
 
Biri beni sinir edince sanıyor ki ağlayacağım ve acındıracağım kendimi. Valla öyle değil gülüp geçiyorum sadece. Hayat kısa çünkü. Ve de hakkını veririm gülmenin. :D

Regex 14 July 2018 19:26

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 19512)
Biri beni sinir edince sanıyor ki ağlayacağım ve acındıracağım kendimi. Valla öyle değil gülüp geçiyorum sadece. Hayat kısa çünkü. Ve de hakkını veririm gülmenin. :D

Joker'in bi' lafı vardı. "İşin komik tarafını gördüm, o gün bugündür gülerim! :D". Aynen o hesap. ^^

Hadi gülelim. :p

Gamer Queen 14 July 2018 19:32

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 19513)
Joker'in bi' lafı vardı. "İşin komik tarafını gördüm, o gün bugündür gülerim! :D". Aynen o hesap. ^^

Hadi gülelim. :p

Her daim.:srldmm: ;dis;

Gamer Queen 22 July 2018 08:55

Cevap: Küçük itiraflar
 
Kafam doluyken annemden mutlusu yok. Normalde işten kaçmanın yollarını arayan ben, kafam dolu olunca mutfağa giriyorum.
Hızımı alamazsam vileda falan da yapıyorum. Sonra dağınıksa odamı topluyorum.

Annem, "..Zihin temizliği yine demi kızım, eline sağlık çok da güzel toparlamışsın ortalığı.." der.


Bu ara yine öyleyim. Hayırlısıyla sınavım açıklansaydı. Çamaşır suyundan zehirlenecem az kaldı. ;s

Dolunay 09 September 2018 16:07

Cevap: Küçük itiraflar
 
ayla diye bir film vardı iş yerinden bir arkadaşımla gitmiştik film bitti bizde bittik ağlamaktan
çok duygusalım çok

Melodram 13 September 2018 02:05

Cevap: Küçük itiraflar
 
Bu itirafta 5-6 yaşındayım muhtemelen, daha büyük olmamın imkanı yok ve her şey çok net.
Şimdi annem babam çalıştığı için bize yan komşumuz-o kadar yan ki bizim kapıdan onların kapıya yana doğru adımla geçiliyor- bakıyor. Apartmanın gözde çocuğuyum, herkes beni seviyor, kucaktan kucağa sevgi selleri falan. Neyse efenim bir gün duyuyorum ki bize bakan teyzenin yeğeni geliyor, benim yaşlarımda! Tabii bu haber beni önce çok etkilemiyor ama kız eve gelir gelmez bir anda herkes onunla ilgilenince ben tabii sinirleniyorum çünkü benim mekanımda başkası sevilemez!-çocukken psikopatmışım-
Ben buna sinir oldukça kızarıyorum ve bir anda ateşim yükseliyor, kimse bir şey anlamıyor ama ben yanıyorum. Hatta keşke bulabilsem de o gün çekilmiş bir fotoğrafı atsam. Yatırıyorlar beni, soğuk bezler falan. Bütün ilgi bende ve zevkten dört köşeyim. Onlar beni hasta sanıyor yastayım hiçkimse bilmiyor gibi bir durum.
Biraz benimle uğraşıyorlar mümkün değil düşmüyor ateş, ne yapsak ne etsek doktora mı gitsek derken yeğenini anası alıyor, ''abla biz gidiyoruz'' diyor. Hain yeğen kapıdan çıkar çıkmaz ben yataktan fırlıyorum ve oynamaya başlıyorum. :D
Ateşimde hızla düşmeye başlıyor. Milyar yıl geçmiş hala bu anım dilden dile dolaşır ve tek konu, tek soru: Kıskançlıktan ateşini çıkarıp nasıl sonra düşürebildin, role nasıl bir girmek bu bacım?
Not: Umarım çocuklukta kalmıştır bu özelliğim.
Not 2: Her şeye rağmen ''canım kendim'' değilim de neyim?

Gamer Queen 19 November 2018 19:12

Cevap: Küçük itiraflar
 
Genelde şu şöyle biri deyince ön yargılı olduğum sanılır belki dışardan ama şimdiye kadar hiç sekmedi.Düşüncem neyse, tam da o kişi öyle biri oldu.Ya da bu kişiden yamuk gelir dedim yamuk yaptı yani.

Qasem 19 November 2018 20:04

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 54129)
Genelde şu şöyle biri deyince ön yargılı olduğum sanılır belki dışardan ama şimdiye kadar hiç sekmedi.Düşüncem neyse, tam da o kişi öyle biri oldu.Ya da bu kişiden yamuk gelir dedim yamuk yaptı yani.

Bana dair ne diyon merak ettim :)

Bilgi - İnanç - Eylem

Gamer Queen 19 November 2018 20:34

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Qasem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 54138)
Bana dair ne diyon merak ettim :)

Bilgi - İnanç - Eylem

Dememden ziyade duyduğum saygıdan dahi, tahmin edebilirsin abi.(=

Neoma 18 January 2019 12:48

Cevap: Küçük itiraflar
 
Eşime aşığım bin defa söylesem az gelir iyiikii o benim hayatımda :-D

Arthuil 08 February 2019 18:42

Cevap: Küçük itiraflar
 
Gorgoroth grubunun Sing of an open eye şarkısı 4 sene alarm sesimdi :rolleyes: Sabahları güne Gorgoroth ile başladık bunca zaman :p Bizim de bir black geçmişimiz var bu reddedilemez.

Melodram 08 February 2019 19:00

Cevap: Küçük itiraflar
 
Lisenin ilk yılı kendimi rap müziğe adamış ve kısa bir rap yazmıştım. Zamanla okula yayılmış ve her gören beni çevirip rapimi söyletiyordu. Aşırı basit ve komik olmasına rağmen bu kadar tutulması beni eğlendiriyordu ve Karanfil'deki rap partilerine kadar düşmüştü yolum. Sonra rap rafa kalksa da hala söylemekten aşırı aşırı keyif alırım. Modum düşükse rap yapmaya çalışırım. Ezhel'ler, Koray Avcı'lar, Keişan'lar aldı yürüdü de biz kalakaldık. Bu arada dandik Koray Avcı'yla da aynı okuldaydık, beatboxtan seri dönüşü gözlerimizi yaşarttı. :p

Farkedmez 19 March 2020 20:06

Cevap: Küçük itiraflar
 
Çocukken sabah kahvaltısı için annem yumurta kırardı bende sofraya abime ve babama götürürdüm. Bir tane kırdı yumurta öyle büyüktü ki koca tabağı kaplamıştı. Bende daha büyüğü de çıkar diye onu abime vermiştim sonraki bana kalan ufak yumurta ile hüzünle yumurtamı yemiştim :D

Zeze 27 March 2020 23:07

Cevap: Küçük itiraflar
 
Çocukken köye gittiğimizde, su zannedip çamaşır suyu içmiştim :D

Farkedmez 27 March 2020 23:33

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170109)
Çocukken köye gittiğimizde, su zannedip çamaşır suyu içmiştim :D

ne kadar sonra anladın :D

Zeze 27 March 2020 23:43

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Oğuzhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170111)


ne kadar sonra anladın :D

Bu soruyu sorduğuna pişman olacaksın ama artık çok geç anlatıyorum :D

Öncelikle bidondaydı ve yanmayan sobanın üstünde duruyordu. Zaten yemek masası da hemen yan taraftaydı, herkes yemek yiyordu.

Tabi bende suyun o bidondan doldurulduğunu düşündüm. Çamaşır suyu olduğunu bilmeden bardağa doldurdum. Kimsede ne hikmetse görmedi.

İlk yudum boğazımdan inerken tuzlu bir tat geldi, sonra kokusunu duydum ve o an istemsizce püskürttüm :p
Abimin üstüne geldi :D Yepyeni pantolon sizlere ömür. Sonra tabi ben lavaboya :D Hastanelik olmadım ama :D
Zaten akşam saati köyde hastaneye götüren araba da bulmak imkansız olurdu :)

Farkedmez 27 March 2020 23:45

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170113)
Bu soruyu sorduğuna pişman olacaksın ama artık çok geç anlatıyorum :D

Öncelikle bidondaydı ve yanmayan sobanın üstünde duruyordu. Zaten yemek masası da hemen yan taraftaydı, herkes yemek yiyordu.

Tabi bende suyun o bidondan doldurulduğunu düşündüm. Çamaşır suyu olduğunu bilmeden bardağa doldurdum. Kimsede ne hikmetse görmedi.

İlk yudum boğazımdan inerken tuzlu bir tat geldi, sonra kokusunu duydum ve o an istemsizce püskürttüm :p
Abimin üstüne geldi :D Yepyeni pantolon sizlere ömür. Sonra tabi ben lavaboya :D Hastanelik olmadım ama :D
Zaten akşam saati köyde hastaneye götüren araba da bulmak imkansız olurdu :)

pantolon önemli tabi asfdsafasfa :D
oraya da neden koymuşlar çok tehlikeli. öyle düşünmen doğal yani. kezzap olsa geberdiydin direkt :D

Zeze 27 March 2020 23:50

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Oğuzhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170114)


pantolon önemli tabi asfdsafasfa :D
oraya da neden koymuşlar çok tehlikeli. öyle düşünmen doğal yani. kezzap olsa geberdiydin direkt :D

Öyle deme 9 canlıyım ben bu ne ki :D Hala düşünürüm mart doğumlu olmanın etkisi var mı diye :D Malum kediler mart da çoğalıyor ya :D

Farkedmez 27 March 2020 23:55

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170115)
Öyle deme 9 canlıyım ben bu ne ki :D Hala düşünürüm mart doğumlu olmanın etkisi var mı diye :D Malum kediler mart da çoğalıyor ya :D

https://pbs.twimg.com/profile_images...9_400x400.jpeg


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:54.
  • Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.