![]() |
Cevap: Küçük itiraflar
Bana da meyve suyu niyetine çamaşır suyu icirmistiler @Zeze hanımcım :D
|
Cevap: Küçük itiraflar
Alıntı:
|
Cevap: Küçük itiraflar
Alıntı:
|
Cevap: Küçük itiraflar
Alıntı:
|
Cevap: Küçük itiraflar
Ay bilerek yaptılar işte @Zeze hanımcım :D
İçtikten sonraki o sinsi gülüşleri hala kulaklarımda hainlerrr! |
Cevap: Küçük itiraflar
@Juliet Hanımcım ahhh bu abiler yok mu. Abimin çocukken yaptıklarını yazsam benim abimden daha fenaymış dersin :D
|
Cevap: Küçük itiraflar
Yazın işte itiraf şeysi değil mi burası? :D
Bekliyoruz itiraflarinizi @Zeze hanımcım. |
Cevap: Küçük itiraflar
Alıntı:
Bir ara yeni itiraflar da bulunurum elbet :D |
Cevap: Küçük itiraflar
Yani diyorsunu ki Juliet boş boş oturma bir kekte sen yap :D
O zaman Hadi bakalım Juliiet Mutfaktaa. https://i.hizliresim.com/Ho1SMg.gif |
Cevap: Küçük itiraflar
Bir kaç saat önce evimin önündeki markete girdim.Kasada malum Bim gibi şirketlerin bir takım uygulamaları oluyor.Personel '' abi ayrandan alırmısınız '' dedi.Ben de perakendeci olarak bu uygulamaları yapan yerlerde denk geldiğimde kek,gofret gibi şeylerden alırım hep.Çünkü satıp tüketmeleri için personele baskı olur herzaman.
Uzun lafın kısası personel ısrar da edince ayrandan almış bulundum.Nihayetinde ayran,koy dolaba hafta sonu soda ayran gibi fanteziler yaparak iç (((: 4 adet aldım . Ama bu şişman büyük boylardan. Eve gelip ambalajları yıkarken son kullanma tarihlerine baktım,bugün aldığım ayranın son kullanma tarihi bugün !!! Velhasıl kelam 2 saattir ayran içiyorum beyler.Zamanla yarışmaktayım (: |
Cevap: Küçük itiraflar
|
Cevap: Küçük itiraflar
Küçükken kurban bayramından bir gün önce bıçağı alıp ablamın boğazına dayamıştım. :D
|
Cevap: Küçük itiraflar
Alıntı:
|
Cevap: Küçük itiraflar
Alıntı:
Ayağınızı denk alın diye yazdım. :D |
Cevap: Küçük itiraflar
Alıntı:
Ama çocukken, büyüyünce değil onu da belirteyim :D Şimdi anlatırsam daha büyük şaşkınlık yaratır anlatmamak daha iyi :D |
Cevap: Küçük itiraflar
Alıntı:
|
Cevap: Küçük itiraflar
Forum ortamlarında ismim konusunda hassasiyetim vardır. Misafirler vs de baktığı için tanımadığım bir çok kişinin ismimi bilmesi hoşuma gitmez.İsmen tanıştığım insan azdır onlar da sağolsunlar bu hassasiyetimden ötürü forumlarda kısaca Papatya derler :p
|
Cevap: Küçük itiraflar
Arkadaşlarımı özledim :agla:
|
Cevap: Küçük itiraflar
Bende mesai ortamımı ve arkadaşlarımı özledim<3
|
Cevap: Küçük itiraflar
Benim için çok önemli olan insanın yanlış " bana göre yanlış bir hareketini" gördüğüm anda soğurum uzaklaşırim
|
Cevap: Küçük itiraflar
Bir keresinde ortak sınav soruları hazırlamıştım. Başka bir sınıfın dersine, farklı bir branş hocası giriyordu. Sınıfa girip imza atıp çıkıyordu maksat ders saati sayısı dolsun. Soruları taslak olarak çekip kendisiyle paylaşmıştım. Benden sorular zormuş diyerek cevap anahtarını da istemişti. (Kendi bilmediği şeyi öğrenciler nerden bilsin, derste ne anlattı o da ayrı bir konu) ;msm;
Neticede soru ve cevapları sınav öncesinde öğrencilere söylediğini duyum aldım. Soruları çoğaltma görevi de bendeydi, çoğalttım ama yeni bir soru hazırlayarak çoğalttım. Sınav günü teslim ettim, tabi farklı soru olduğunu görünce bayağa bozulmuştu. Bir şey demeye, sormaya da yüzü olmadı, kendi hatalıydı. Çocuklar da adaletli bir şekilde sınav olsunlar değil mi ama ;dis; |
Cevap: Küçük itiraflar
İtiraf ediyorum evet evet ben bir deliyim beni siz delirttiniz ver müziği :D
https://m.youtube.com/watch?v=ytbUzbTEshw Beni siz delirttiniz evet, evet, evet Siz delirttiniz beni hiç kuşkum yok bundan eminim Darılmaca yok ben bir deliyim ama beni siz delirttiniz Gelin katılın sizde bize, bizde herkese yer var Dostlarım hep Napolyon hepsi Sezar Bol miktarda Hitler de çıkar |
Cevap: Küçük itiraflar
Hadi bir itirafta bulunayım. Lisedeyken bizim sınıfın ve okulun en serseri öğrencisinin okuldan atılmasını sağlamıştım. Atılacağını tahmin etmiyordum. Onu müdüre şikayet ettikten sonra bir daha okulda görmedim :D Tüm sınıfa ve tüm sınıfın ailesine küfretmişti, tahammül edemezdim. Yine benimle aynı isimde olan sıra arkadaşımı da şahit yaptım. Müdür onu da çağırdı odasına olayı ondanda dinlemek için. Kız çok korkmuştu, çocuk ona bir şey yapar diye. Ben nedense korkmadım hiç bir gözü karalık geldiyse o an. Çocuk da zaten beni okuldan attırdın diye gelmedi. Öğrendi mi ya da bilmiyor muydu bilmiyorum. Hep bunlar bir soru tabi ;msn2; Öğrenseydi kesin tehdit etmek için gelirdi :)
|
Cevap: Küçük itiraflar
İtiraf ediyorum hiç gitmediğim kayseriyi çok seviyorum neden çünkü orda benim için çok değerli bir kalp var.
|
Cevap: Küçük itiraflar
Sıkıldım..
|
Cevap: Küçük itiraflar
Ocakta pişen sütün kokusu benim içimi geçiriyor bayılacak gibi oluyorum hiç sevmiyorum o kokuyu
|
Cevap: Küçük itiraflar
Hayatımda iki kere kopya çektim. Biri lisede, diğeri üniversiteydi.
Aslında lisede ki sayılmaz, milli güvenlik dersiydi ve öğretmenimiz emekli askerdi rütbesini hatırlamıyorum şu an. Her sınavda bilerek izin veriyordu ve ben sadece bir sınavında kopya çektim o gün de bir kaç sınavımız birden vardı. Millet kitap açık sınav oluyordu, ben yine korkumdan elime yazmıştım sadece bazı soruları :D Üniversitede ki ise hocanın bile sınav olsa o soruları cevaplayabileceğini sanmıyorum. Her ders dersinde uykumuz geliyordu. Alıyordu eline kitabı, kitabı dümdüz okuyordu. Türk Vergi Sistemi dersiydi. Sınavı test yapmıştı ve biz anfi de çaprazlama oturduk arkadaşlarla birbirimizin şıklarını görebilmek için. Bu şekilde kopya çekmiştik birbirimizden sadece. Benim kopya itiraflarım bu kadar :D Başka itiraflarda görüşmek üzere ;sıkıldım; |
Cevap: Küçük itiraflar
Alıntı:
|
Cevap: Küçük itiraflar
Alıntı:
ben herkesten ve her şeyden nefret ediyorum ajsj |
Cevap: Küçük itiraflar
Küçük bir anı.
~~~ Sanırım 6 yaşlarındaydım. Daha henüz okula gitmiyordum hatırladığım kadarıyla. Bir gün binanın bahçesinde, ben, binadan başka bir arkadaş ve yine başka binadan bir kız arkadaş daha vardı. Evcilik oynuyorduk bahçede oyuncaklarımızla. Binanın etrafı çitli ve binanın bahçesinde köpek vardı. Zinciri bağlı olduğu için korkmazdık hiç. O gün zincirini koparıp geldi, çok korktuk biz. Ben ve binada ki diğer arkadaş koşup giriş katta ki balkona tırmanıp saklandık, çok yüksek değildi. Öbür arkadaşa ne oldu bilmiyorum. Peşimizden gelmemiş. Köpekle baş başa bırakmış olduk onu. O günden sonra görmedim. Hiç gelmedi bir daha. Zaten sonralardan bizde taşındık oradan. Ama kız hep aklımda, hiç unutmadım onu. Hayatım boyunca umarım iyidir diye geçti hep içimden. O günden sonrada hep köpekler fobim oldu. Eskisi kadar korkmuyorum. Uzaktan görsem sokak değiştirecek kadar korkardım. Şimdi sadece 4-5 köpek bir arada ve agresif görürsem yol değiştiriyorum :) |
Cevap: Küçük itiraflar
Benim de çeşitli forumlarda bir sürü nickim oldu. İtirafım şu ki kendime uygun bi nick hiçbir zaman bulamadım. Bilmiyorum sıkılgan bi ruhum oluştu sanırım. Kaç yaşına geldim. Bi nick bulup takılamadım. Hangi nicki seçsem bi bana uymuyor gibi. En sonunda dengesiz yapcam nickimi heh tam ben olcam:D O zaman da mantıklı davranıp bu ben değilim derim kesin.:D
|
Cevap: Küçük itiraflar
Lisede matematik ödevimi herkese vermiştim. Kimseye hayır diyemiyordum tabi. Sonra sorulardan bir tanesini yanlış yapmışım. Tahtaya çıkan herkes aynı soruyu yanlış yapıyordu aynı yerinde.
Hoca anladı tabi, kızın biri hemen ispiyonladı beni, Zeynep'ten aldık diye. Güzel bir fırça yemiştim :D Bende de ufak tefek olaylar var ama nedense hep benim dışımda gelişip beni de içine çeken bu tarz şeylerden oluyordu, yoksa uslu bir öğrenciydim :p *** Hatta yine bir gün, yine benzer bir olay oldu. Ders kitaplarımı yanımda getiririm her zaman. Herkeste bunu bilir. Yine arkadaşlardan biri, başka sınıflardan soran bir çocuğa bende kitap olduğunu söylemişti. Çocukta hiç çekinmeden istedi, bende vicdanen veremem diyemedim. Çocuk kitabı götürdü, ertesi günde getirmedi mi? kaldım ortada. Felsefe hocamız çok dengesizdi, sağı solu belli olmuyordu. O gün herkes kitaplarını çıkarsın, çıkaramayan dersten çıksın demesin mi? Dersten atıldığım ilk ve son dersim Felsefe olmuştu :D Şimdilik bence yeter bu kadar itiraf :) |
Cevap: Küçük itiraflar
https://resimyukle.link/img/2021/03/...be8d45d98e.jpg “Küçük bir çocukken baloncuyu da çok balonu olduğu için dünyanın en mutlu insanı sanırdım.”;kıskıs; |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.