ForumDenizi.Com
  • Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye İtirafları (https://www.forumdenizi.com/uye-itiraflari/)
-   -   Küçük itiraflar (https://www.forumdenizi.com/uye-itiraflari/96-kucuk-itiraflar.html)

Juliet 13 April 2020 13:48

Cevap: Küçük itiraflar
 
Bana da meyve suyu niyetine çamaşır suyu icirmistiler @Zeze hanımcım :D

Zeze 13 April 2020 14:06

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Juliet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 177868)
Bana da meyve suyu niyetine çamaşır suyu icirmistiler @Zeze hanımcım :D

Juilet Hanımcım, hadi ben su sanıp içtim de, sana meyve suyu niyetine nasıl içirdiler onu çözemedim :D

Juliet 13 April 2020 15:04

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 177869)
Juilet Hanımcım, hadi ben su sanıp içtim de, sana meyve suyu niyetine nasıl içirdiler onu çözemedim :D

Abimlerr işte meyve suyu kutusuna doldurup bana vermişlerdi :d

Zeze 13 April 2020 15:09

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Juliet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 177884)


Abimlerr işte meyve suyu kutusuna doldurup bana vermişlerdi :d

Bunu sormaya korkuyorum ama iç diye bilerek vermediler değil mi :D

Juliet 13 April 2020 15:11

Cevap: Küçük itiraflar
 
Ay bilerek yaptılar işte @Zeze hanımcım :D
İçtikten sonraki o sinsi gülüşleri hala kulaklarımda hainlerrr!

Zeze 13 April 2020 15:17

Cevap: Küçük itiraflar
 
@Juliet Hanımcım ahhh bu abiler yok mu. Abimin çocukken yaptıklarını yazsam benim abimden daha fenaymış dersin :D

Juliet 13 April 2020 16:23

Cevap: Küçük itiraflar
 
Yazın işte itiraf şeysi değil mi burası? :D
Bekliyoruz itiraflarinizi @Zeze hanımcım.

Zeze 13 April 2020 16:25

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Juliet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 177926)
Yazın işte itiraf şeysi değil mi burası? :D
Bekliyoruz itiraflarinizi @Zeze hanımcım.

Juliet Hanımcım, bir yandan buraya bakıp bir yandan kek yapmaya çalışıyorum da :)
Bir ara yeni itiraflar da bulunurum elbet :D

Juliet 13 April 2020 16:44

Cevap: Küçük itiraflar
 
Yani diyorsunu ki Juliet boş boş oturma bir kekte sen yap :D
O zaman Hadi bakalım Juliiet Mutfaktaa.
https://i.hizliresim.com/Ho1SMg.gif

Jön TüRk 17 April 2020 19:28

Cevap: Küçük itiraflar
 
Bir kaç saat önce evimin önündeki markete girdim.Kasada malum Bim gibi şirketlerin bir takım uygulamaları oluyor.Personel '' abi ayrandan alırmısınız '' dedi.Ben de perakendeci olarak bu uygulamaları yapan yerlerde denk geldiğimde kek,gofret gibi şeylerden alırım hep.Çünkü satıp tüketmeleri için personele baskı olur herzaman.

Uzun lafın kısası personel ısrar da edince ayrandan almış bulundum.Nihayetinde ayran,koy dolaba hafta sonu soda ayran gibi fanteziler yaparak iç (((: 4 adet aldım . Ama bu şişman büyük boylardan.

Eve gelip ambalajları yıkarken son kullanma tarihlerine baktım,bugün aldığım ayranın son kullanma tarihi bugün !!!

Velhasıl kelam 2 saattir ayran içiyorum beyler.Zamanla yarışmaktayım (:

Papatya 20 April 2020 00:22

Cevap: Küçük itiraflar
 

İlk aşkım :p

angie 20 April 2020 00:38

Cevap: Küçük itiraflar
 
Küçükken kurban bayramından bir gün önce bıçağı alıp ablamın boğazına dayamıştım. :D

Jön TüRk 20 April 2020 00:40

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

angie Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 181917)
Küçükken kurban bayramından bir gün önce bıçağı alıp ablamın boğazına dayamıştım. :D


angie 20 April 2020 00:44

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Jön TüRk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 181919)

Emoji küçük kalmış tüm forum alanını kaplasa daha iyi olurmuş. :D
Ayağınızı denk alın diye yazdım. :D

Zeze 20 April 2020 00:46

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

angie Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 181917)
Küçükken kurban bayramından bir gün önce bıçağı alıp ablamın boğazına dayamıştım. :D

Şaşırtıcı bir durum değil, abim tarafından daha fazlasını yaşadım :p
Ama çocukken, büyüyünce değil onu da belirteyim :D Şimdi anlatırsam daha büyük şaşkınlık yaratır anlatmamak daha iyi :D

Jön TüRk 20 April 2020 00:51

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

angie Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 181922)
Emoji küçük kalmış tüm forum alanını kaplasa daha iyi olurmuş. :D
Ayağınızı denk alın diye yazdım. :D

Mesaj alındı...

Papatya 24 April 2020 00:44

Cevap: Küçük itiraflar
 
Forum ortamlarında ismim konusunda hassasiyetim vardır. Misafirler vs de baktığı için tanımadığım bir çok kişinin ismimi bilmesi hoşuma gitmez.İsmen tanıştığım insan azdır onlar da sağolsunlar bu hassasiyetimden ötürü forumlarda kısaca Papatya derler :p

Eylül 13 May 2020 02:36

Cevap: Küçük itiraflar
 
Arkadaşlarımı özledim :agla:

İlkiz 17 May 2020 22:39

Cevap: Küçük itiraflar
 
Bende mesai ortamımı ve arkadaşlarımı özledim<3

Elegance 17 May 2020 23:05

Cevap: Küçük itiraflar
 
Benim için çok önemli olan insanın yanlış " bana göre yanlış bir hareketini" gördüğüm anda soğurum uzaklaşırim

Papatya 18 May 2020 01:04

Cevap: Küçük itiraflar
 
Bir keresinde ortak sınav soruları hazırlamıştım. Başka bir sınıfın dersine, farklı bir branş hocası giriyordu. Sınıfa girip imza atıp çıkıyordu maksat ders saati sayısı dolsun. Soruları taslak olarak çekip kendisiyle paylaşmıştım. Benden sorular zormuş diyerek cevap anahtarını da istemişti. (Kendi bilmediği şeyi öğrenciler nerden bilsin, derste ne anlattı o da ayrı bir konu) ;msm;

Neticede soru ve cevapları sınav öncesinde öğrencilere söylediğini duyum aldım. Soruları çoğaltma görevi de bendeydi, çoğalttım ama yeni bir soru hazırlayarak çoğalttım. Sınav günü teslim ettim, tabi farklı soru olduğunu görünce bayağa bozulmuştu. Bir şey demeye, sormaya da yüzü olmadı, kendi hatalıydı. Çocuklar da adaletli bir şekilde sınav olsunlar değil mi ama ;dis;

Juliet 20 May 2020 01:56

Cevap: Küçük itiraflar
 
İtiraf ediyorum evet evet ben bir deliyim beni siz delirttiniz ver müziği :D
https://m.youtube.com/watch?v=ytbUzbTEshw

Beni siz delirttiniz evet, evet, evet
Siz delirttiniz beni hiç kuşkum yok bundan eminim
Darılmaca yok ben bir deliyim ama beni siz delirttiniz
Gelin katılın sizde bize, bizde herkese yer var
Dostlarım hep Napolyon hepsi Sezar
Bol miktarda Hitler de çıkar

Zeze 20 May 2020 02:30

Cevap: Küçük itiraflar
 
Hadi bir itirafta bulunayım. Lisedeyken bizim sınıfın ve okulun en serseri öğrencisinin okuldan atılmasını sağlamıştım. Atılacağını tahmin etmiyordum. Onu müdüre şikayet ettikten sonra bir daha okulda görmedim :D Tüm sınıfa ve tüm sınıfın ailesine küfretmişti, tahammül edemezdim. Yine benimle aynı isimde olan sıra arkadaşımı da şahit yaptım. Müdür onu da çağırdı odasına olayı ondanda dinlemek için. Kız çok korkmuştu, çocuk ona bir şey yapar diye. Ben nedense korkmadım hiç bir gözü karalık geldiyse o an. Çocuk da zaten beni okuldan attırdın diye gelmedi. Öğrendi mi ya da bilmiyor muydu bilmiyorum. Hep bunlar bir soru tabi ;msn2; Öğrenseydi kesin tehdit etmek için gelirdi :)

Alvin 21 May 2020 20:00

Cevap: Küçük itiraflar
 
İtiraf ediyorum hiç gitmediğim kayseriyi çok seviyorum neden çünkü orda benim için çok değerli bir kalp var.

Eylül 21 May 2020 20:18

Cevap: Küçük itiraflar
 
Sıkıldım..

İlkiz 22 May 2020 18:22

Cevap: Küçük itiraflar
 
Ocakta pişen sütün kokusu benim içimi geçiriyor bayılacak gibi oluyorum hiç sevmiyorum o kokuyu

Zeze 04 June 2020 21:13

Cevap: Küçük itiraflar
 
Hayatımda iki kere kopya çektim. Biri lisede, diğeri üniversiteydi.

Aslında lisede ki sayılmaz, milli güvenlik dersiydi ve öğretmenimiz emekli askerdi rütbesini hatırlamıyorum şu an. Her sınavda bilerek izin veriyordu ve ben sadece bir sınavında kopya çektim o gün de bir kaç sınavımız birden vardı. Millet kitap açık sınav oluyordu, ben yine korkumdan elime yazmıştım sadece bazı soruları :D

Üniversitede ki ise hocanın bile sınav olsa o soruları cevaplayabileceğini sanmıyorum. Her ders dersinde uykumuz geliyordu. Alıyordu eline kitabı, kitabı dümdüz okuyordu. Türk Vergi Sistemi dersiydi. Sınavı test yapmıştı ve biz anfi de çaprazlama oturduk arkadaşlarla birbirimizin şıklarını görebilmek için. Bu şekilde kopya çekmiştik birbirimizden sadece.

Benim kopya itiraflarım bu kadar :D Başka itiraflarda görüşmek üzere ;sıkıldım;

Beatrice 04 June 2020 21:24

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

İlkiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 205608)
Ocakta pişen sütün kokusu benim içimi geçiriyor bayılacak gibi oluyorum hiç sevmiyorum o kokuyu

Aynı ben nefret ediyorum süt kokusundan, kendisinden de pek haz etmem zaten;hıhh;

Chen 04 June 2020 21:33

Cevap: Küçük itiraflar
 
Alıntı:

Beatrice Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 217294)
Aynı ben nefret ediyorum süt kokusundan, kendisinden de pek haz etmem zaten;hıhh;

ayni ben...
ben herkesten ve her şeyden nefret ediyorum ajsj

Zeze 13 June 2020 21:57

Cevap: Küçük itiraflar
 
Küçük bir anı.
~~~
Sanırım 6 yaşlarındaydım. Daha henüz okula gitmiyordum hatırladığım kadarıyla. Bir gün binanın bahçesinde, ben, binadan başka bir arkadaş ve yine başka binadan bir kız arkadaş daha vardı.
Evcilik oynuyorduk bahçede oyuncaklarımızla. Binanın etrafı çitli ve binanın bahçesinde köpek vardı. Zinciri bağlı olduğu için korkmazdık hiç. O gün zincirini koparıp geldi, çok korktuk biz. Ben ve binada ki diğer arkadaş koşup giriş katta ki balkona tırmanıp saklandık, çok yüksek değildi. Öbür arkadaşa ne oldu bilmiyorum. Peşimizden gelmemiş. Köpekle baş başa bırakmış olduk onu. O günden sonra görmedim. Hiç gelmedi bir daha. Zaten sonralardan bizde taşındık oradan.
Ama kız hep aklımda, hiç unutmadım onu. Hayatım boyunca umarım iyidir diye geçti hep içimden. O günden sonrada hep köpekler fobim oldu. Eskisi kadar korkmuyorum. Uzaktan görsem sokak değiştirecek kadar korkardım. Şimdi sadece 4-5 köpek bir arada ve agresif görürsem yol değiştiriyorum :)

Kafein 09 March 2021 00:59

Cevap: Küçük itiraflar
 
Benim de çeşitli forumlarda bir sürü nickim oldu. İtirafım şu ki kendime uygun bi nick hiçbir zaman bulamadım. Bilmiyorum sıkılgan bi ruhum oluştu sanırım. Kaç yaşına geldim. Bi nick bulup takılamadım. Hangi nicki seçsem bi bana uymuyor gibi. En sonunda dengesiz yapcam nickimi heh tam ben olcam:D O zaman da mantıklı davranıp bu ben değilim derim kesin.:D

Zeze 10 March 2021 09:27

Cevap: Küçük itiraflar
 
Lisede matematik ödevimi herkese vermiştim. Kimseye hayır diyemiyordum tabi. Sonra sorulardan bir tanesini yanlış yapmışım. Tahtaya çıkan herkes aynı soruyu yanlış yapıyordu aynı yerinde.
Hoca anladı tabi, kızın biri hemen ispiyonladı beni, Zeynep'ten aldık diye.
Güzel bir fırça yemiştim :D
Bende de ufak tefek olaylar var ama nedense hep benim dışımda gelişip beni de içine çeken bu tarz şeylerden oluyordu, yoksa uslu bir öğrenciydim :p


***

Hatta yine bir gün, yine benzer bir olay oldu. Ders kitaplarımı yanımda getiririm her zaman. Herkeste bunu bilir. Yine arkadaşlardan biri, başka sınıflardan soran bir çocuğa bende kitap olduğunu söylemişti.
Çocukta hiç çekinmeden istedi, bende vicdanen veremem diyemedim.

Çocuk kitabı götürdü, ertesi günde getirmedi mi? kaldım ortada.
Felsefe hocamız çok dengesizdi, sağı solu belli olmuyordu. O gün herkes kitaplarını çıkarsın, çıkaramayan dersten çıksın demesin mi?
Dersten atıldığım ilk ve son dersim Felsefe olmuştu :D


Şimdilik bence yeter bu kadar itiraf :)

İlkiz 12 March 2021 21:13

Cevap: Küçük itiraflar
 
https://resimyukle.link/img/2021/03/...be8d45d98e.jpg

“Küçük bir çocukken baloncuyu da çok balonu olduğu için dünyanın en mutlu insanı sanırdım.”;kıskıs;


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:29.
  • Sayfa 3 Toplam 3 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.