
Eskiden takildigim yerde nickini görürdüm ama tanismak hic aklima gelmiyodu

Tanisinca niye daha önceden tanismadik diye pismanlik yasadim
Iyiki burda dogru yerde tanismisiz, harcanmamisiz.
Iyiki burdayim, sevildiginide unutma.
Baldir o bal, Tatliligin kendisidir.
(Bi kac aya ugrarim bu konuya yine ben :* :A )
NOT: Kahve sözünü kabul etmis bulunuyorum, ilk firsatta bi kahve bekliyorumm

61Beğeni(ler)






Hybrid-Şeklinde