Ne zaman bu konuya yazacak olsam bir işim çıkıyor yazamıyorum kazasız belasız diyelim ehehehe.
Papatya ile nerde tanıştık bu konulara hiç giremem ben bir konuya girince çıkamıyorum çünkü.
Papatya çok asildir bunu net olarak söyleyebilirim.Nerede ne yapması gerektiğini bilen bir duruşu kalitesi vardır.Ah bir de çok yardımseverdir. (unutmam : )
Gel gelelim avatar imza konusuna
Yahu dün adını yazmam doğru olmaz reklamcı falan olmayayım şimdiXX foruma gittim senin imzanı gördüm dedim yarabbim bu nedir harika ya
Ve son olarak demem odur ki Zevkli zevkini beğeniyorum
.
Ha şuraya bir şarkı da bırakayım;
Kalbin gibi güzel geçsin ömründe.
Seni seviyorum
Hiç sorma her şeyi XX forumuna göre yapmışım oradaki takımlar renk olarak buraya uymuyor.
Bu şarkıyı da severim ayrıca teşekkür ederim

20Beğeni(ler)









Ağaç şeklinde