ForumDenizi.Com
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Sözlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/)
-   -   Mango (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/9631-mango.html)

İlkiz 07 May 2020 17:50

Cevap: Mango
 
Onu burada tanıdım cuk diye yerine oturmuş tabirini ona yakıştırıyorum elini değdirdiğini güzelleştiriyor...

Hep burada olsun, başarıları da daim olsun...;kalp;

Mango 18 May 2020 17:48

Cevap: Mango
 
Alıntı:

İlkiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 192782)
Onu burada tanıdım cuk diye yerine oturmuş tabirini ona yakıştırıyorum elini değdirdiğini güzelleştiriyor...

Hep burada olsun, başarıları da daim olsun...;kalp;

Yiaaa tişikkir idirim
Hep beraber burada olalım canımm (:

Papatya 18 May 2020 18:28

Cevap: Mango
 
Başka bir yerden tanıdığım, oraya girmeyince üzüldüğüm burada bulduğuma sevindiğim değerli kişilerden birisi, bir yandan da hemşeri sayılırız;utan;

Birebir sohbetlerimiz olmasa da hissettirdiği pozitiflik ve cana yakınlık sayesinde yakınlık duyduğum, samimi, dobra, nerede ne yapacağını bilen sağlam kişilikli ve eğlenceli, neşeli biri ayrıca çok yardımsever ve ps konusunda oldukça yetenekli, ustalaşmış bir isim;kırmızıgül;(Hediye kabul ederim, burada bile hediye istiyorum :p)

Bazı insanlar vardır, ne kadar muhabbet etsen de konuşacak konun bitmez. Her gün daha çok konuşmak istersin, konuştukça kendine daha yakın hissedersin, sende onlardan birisin. Dilerim hayattaki neşen hep daim olur, kalbinin güzelliği gibi iyi insanlarla karşılaşırsın inşallah.;gulck;

Mango 18 May 2020 18:30

Cevap: Mango
 
Alıntı:

Papatya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 202098)
Başka bir yerden tanıdığım, oraya girmeyince üzüldüğüm burada bulduğuma sevindiğim değerli kişilerden birisi, bir yandan da hemşeri sayılırız;utan;

Birebir sohbetlerimiz olmasa da hissettirdiği pozitiflik ve cana yakınlık sayesinde yakınlık duyduğum, samimi, dobra, nerede ne yapacağını bilen sağlam kişilikli ve eğlenceli, neşeli biri ayrıca çok yardımsever ve ps konusunda oldukça yetenekli, ustalaşmış bir isim;kırmızıgül;(Hediye kabul ederim, burada bile hediye istiyorum :p)

Bazı insanlar vardır, ne kadar muhabbet etsen de konuşacak konun bitmez. Her gün daha çok konuşmak istersin, konuştukça kendine daha yakın hissedersin, sende onlardan birisin. Dilerim hayattaki neşen hep daim olur, kalbinin güzelliği gibi iyi insanlarla karşılaşırsın inşallah.;gulck;

Canım benim, güzel dileklerin için çooook teşekkür ederim ;mıncır;
Güzel zamanlar geçirdik orada da, burada olmanda beni çok mutlu ediyor gerçekten ;jap2;

Mollasse 20 May 2020 20:54

Cevap: Mango
 

Ruhunu sevdiğim hatun,
"İnsanın ruhunun güzelliği, yüzüne yansır." derler.
Bu hatun o cümlenin doğru olduğunun kanıtı.
Öyle güzel ki, hayran kalıyorum bazen.
Söylediği, yaptığı her şey kusursuz.
Benim doktorum olur kendileri,
Badem göz yapacak bana. :p
Sohbetinden en keyif aldığım insan denebilir,
Onunla konuşmadığım günüm boşluk.
Neyse ki her gün konuşuruz.
Her günümü güzelleştirmeye devam etmen dileğimle.
Seni çok seviyorum, zaten biliyorsun.
:srl:

Regex 20 May 2020 23:48

Cevap: Mango
 
Her zaman, her koşulda yanındayım. Sorgusuz ve sualsiz, bir çağrısına yapamayacağım bir şey olmayan tek tük insanların en başında gelendir. Net!

Biraz önce telefonda güldürmeyi başardım. ^^ To be continued.

Mango 23 May 2020 21:18

Cevap: Mango
 
Alıntı:

Mollasse Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 204487)

Ruhunu sevdiğim hatun,
"İnsanın ruhunun güzelliği, yüzüne yansır." derler.
Bu hatun o cümlenin doğru olduğunun kanıtı.
Öyle güzel ki, hayran kalıyorum bazen.
Söylediği, yaptığı her şey kusursuz.
Benim doktorum olur kendileri,
Badem göz yapacak bana. :p
Sohbetinden en keyif aldığım insan denebilir,
Onunla konuşmadığım günüm boşluk.
Neyse ki her gün konuşuruz.
Her günümü güzelleştirmeye devam etmen dileğimle.
Seni çok seviyorum, zaten biliyorsun.
:srl:

Ah ah neşe kaynağım benim, iyi varsın hayatımda.
Yüzümü güldürmeni seviyorum.
Seni çoook seviyorum hatta.
Şu günlerimde sohbetimiz moral oldu bana.
İyiki seni tanımışım fıstığımmm.

Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 204548)
Her zaman, her koşulda yanındayım. Sorgusuz ve sualsiz, bir çağrısına yapamayacağım bir şey olmayan tek tük insanların en başında gelendir. Net!

Biraz önce telefonda güldürmeyi başardım. ^^ To be continued.

Ya senin beni güldürmediğin bir an bir saniye mi var!?
İyiki varsın zaten, canımsııın canım.

eLfida 23 May 2020 22:30

Cevap: Mango
 
şahsen tanımıyorum ama izlenimlerim çok ponçik, şeker, tatlı, sevimli, iyimser olduğu yönünde.
Ömrü uzun olsun kalbinden öperim ;srn;;kedi;

Mango 24 May 2020 20:26

Cevap: Mango
 
Alıntı:

eLfida Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 206121)
şahsen tanımıyorum ama izlenimlerim çok ponçik, şeker, tatlı, sevimli, iyimser olduğu yönünde.
Ömrü uzun olsun kalbinden öperim ;srn;;kedi;

Çoook teşekkür ederim ;butterfly;

Farkedmez 01 June 2020 17:05

Cevap: Mango
 
İrem..
Onun gibi eğlenceli, güler yüzlü ve pozitif bir bağyan tanımadım.
İyi ki tanıdım diyeceğim nadir kişilerdendir.
Fazla uzun uzadıya övmeyi beceremem ama yapabilsem İrem için methiyeler düzerdim.

(bu yazdıklarımı ileride kabul etmem)

Mango 01 June 2020 17:07

Cevap: Mango
 
Alıntı:

Oğuzhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 213399)
İrem..
Onun gibi eğlenceli, güler yüzlü ve pozitif bir bağyan tanımadım.
İyi ki tanıdım diyeceğim nadir kişilerdendir.
Fazla uzun uzadıya övmeyi beceremem ama yapabilsem İrem için methiyeler düzerdim.

(bu yazdıklarımı ileride kabul etmem)

Ne demek etmem?
Yazılı bir metin, direk önüne koyarım vallahi :asd:
Yaa teşekkür ederim düşüncelerin için.
Umarım bu arkadaşlığımız böyle sürer Oğuzhancım. ;utandm;

Farkedmez 01 June 2020 17:09

Cevap: Mango
 
Alıntı:

Mango Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 213410)


Ne demek etmem?
Yazılı bir metin, direk önüne koyarım vallahi :asd:
Yaa teşekkür ederim düşüncelerin için.
Umarım bu arkadaşlığımız böyle sürer Oğuzhancım. ;utandm;

İnşallah canım ;hk;
Admin yetkin var yapmışsındır bir şey ben yazmadım böyle bir mesaj

Jön TüRk 01 June 2020 17:12

Cevap: Mango
 
@Mango ile ilk defa burada tanıştım.Tarafsız düşünceleri,photoshopdaki becerisi ve sıcak kanlılığıyla buranın çok önemli bir yapıtaşı.Çok fazla şey katıyor buralara.

Ayrıca çok kaliteli bir duruşa sahip.Kariyerinde başarılı bir gelecek diliyorum ve bu çatı altında her daim olmasını temenni ediyorum.

Mango 01 June 2020 17:15

Cevap: Mango
 
Alıntı:

Jön TüRk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 213419)
@Mango ile ilk defa burada tanıştım.Tarafsız düşünceleri,photoshopdaki becerisi ve sıcak kanlılığıyla buranın çok önemli bir yapıtaşı.Çok fazla şey katıyor buralara.

Ayrıca çok kaliteli bir duruşa sahip.Kariyerinde başarılı bir gelecek diliyorum ve bu çatı altında her daim olmasını temenni ediyorum.

Kalite konusunda seninde bir duruşun var gerçekten. Seninle iki kelam edemedik bir türlü, benim şu sıralar pek vaktim olmuyor maalesef.
Ama gerçekten tanışmak istediğim birisin.
Düşüncelerin için teşekkür ediyorum. :)

Beatrice 08 June 2020 15:42

Cevap: Mango
 
Oha konuya bak sanki beni övmüsler :D
Sana ponçik parmaklarımla zeytinyağlı yaprak sararım (burda yine kendini övdüm) :D
İrem sana bişey itiraf etcem kendimle ilgili yine :D küçükken ben hıc yemek yapmiycam hep hazır yiycem diyodum sonuç hjhjhjgj bunu niye sana dedim şuan bilmiyorum sanırım okuduğun şehirle alakalı bir durum ikimizde büyük konusmusuz da sağlık olsun nabalım dimi :D
Seni seviyorum bebek yemin edebilirim ;kedi; o kadar seviyorum ki irem keske şunla tanissa mesela çok iyi anlaşır diyorum :D seninle vakit geçirmek acayip keyifli hayat sana hep güzel günler göstersin yolun hep aydınlık olsun canım benim :opop; (pompa) :D

Mango 09 June 2020 18:59

Cevap: Mango
 
Alıntı:

Beatrice Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 220909)
Oha konuya bak sanki beni övmüsler :D
Sana ponçik parmaklarımla zeytinyağlı yaprak sararım (burda yine kendini övdüm) :D
İrem sana bişey itiraf etcem kendimle ilgili yine :D küçükken ben hıc yemek yapmiycam hep hazır yiycem diyodum sonuç hjhjhjgj bunu niye sana dedim şuan bilmiyorum sanırım okuduğun şehirle alakalı bir durum ikimizde büyük konusmusuz da sağlık olsun nabalım dimi :D
Seni seviyorum bebek yemin edebilirim ;kedi; o kadar seviyorum ki irem keske şunla tanissa mesela çok iyi anlaşır diyorum :D seninle vakit geçirmek acayip keyifli hayat sana hep güzel günler göstersin yolun hep aydınlık olsun canım benim :opop; (pompa) :D

Ya beni sen öv Zeynom hahahaha
Zeytinyağlı yaprak dedin ben orda bi vuruldum sana, dibim düştü falan mesela. Küçükken ben de ben aşçı olcam derdim, sonuç yemek yapmayı bilmiyorum be Zeyno sjsjsjsjjsjs
Ya asıl ben seni çok seviyorum, vallahi aşırı seviyorum. Seninle iletişimimiz kopmasın Zeynom yia, kalbim kırılır......
Ay sana burdan sarılırdım da sosyal mesafe jsjsjsjsjjs

Beatrice 09 June 2020 23:03

Cevap: Mango
 
Alıntı:

Mango Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 222354)


Ya beni sen öv Zeynom hahahaha
Zeytinyağlı yaprak dedin ben orda bi vuruldum sana, dibim düştü falan mesela. Küçükken ben de ben aşçı olcam derdim, sonuç yemek yapmayı bilmiyorum be Zeyno sjsjsjsjjsjs
Ya asıl ben seni çok seviyorum, vallahi aşırı seviyorum. Seninle iletişimimiz kopmasın Zeynom yia, kalbim kırılır......
Ay sana burdan sarılırdım da sosyal mesafe jsjsjsjsjjs

Bence sarılırsak bişey olmaz karşında Corona savar beat var ;nnj;;çikolata; :D

Zeze 03 January 2021 15:01

Cevap: Mango
 
@Mango kimbilir nerede, ne yapıyor şimdi diyeceğim ama demiyorum. Çünkü az çok tahmin ediyorum. Yoğun ve yorgun, günler birbirini kovalıyordur onun için. En son TUS'a hazırlanıyordu. Tabi bildiğim kadarıyla doktor yetersizliğinden stajyer, yeni mezun öğrenciler de hastanelerde uzman doktorlar gibi aynı performansla koşturmaca içerisinde.
Hele bu pandemi döneminde, sağlığın nasıldır, ne yapıyorsun çok merak ediyorum.
Umarım iyisindir güzellik. Özledik seni, neşeni, enerjini.
Bu yeni yılda her şey hakkında çok güzel olur umarım. :gul:
Seviliyorsun ;jap2;

Regex 13 May 2021 22:58

Cevap: Mango
 
Daha önce de çok yazdım. Yine ve yine yazacağım;

@Mango (İrem) benim 15+ yıllık dijital platform (sanal) üzerinde gerçeğe dönük tanıyıp, sırlarımı anlattığım, saatlerce konuşsam sıkılmadığım, her şeyimi bilen, her şeyini bildiğim, yokluğunda eksikliğini çok hissettiğim ve bazen yoksunluk krizine girdiğim yegane insandır. bebiS (Kübra)'ten sonra bu olmaz diyordum. (2011 sonrası) Ancak İrem benim için herkesten öte olmayı başardı. Bu yüzden eksikliğini duyumsadığım zamanlar ona bir kadın gibi trip atmaktan utanmam. :p

Şu an maalesef hastanelerde doktor olarak ona buna koşturmaktan; COVID-19 testi pozitif çıktığı için karantinada ve ben yine O'nun uzaktan da olsa yanındayım. Her zaman da yanında olacağım. Bir gün Emre Kınay için Erdem Kınay dedirtecek kadar sarhoş edeceğim (o anladı) ortamın zamanı da elbet gelecektir. ^^

Çok seviliyorsun! Herkesten, her şeyden ve her türlü detaydan başka, özelsin! <3

İyi ki de varsın.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:35.
  • Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.