![]() |
|
Mango
Merhaba shopcu bayan selam doktor hanım Üye sözlüğünü ben açmak istedim. Öncelikle bizi kırmayıp ilk geldiğin günden beri bize güzel yenilikler sunan birisin bu lafı çok fazla kullanmam ama iyi ki gelmişsin iyi ki seni'de bu ailede görebilmişiz başarıların devamını dilerim.. Ve bana yaptığın özel avatarlar ve imzalar için teşekkür ederim emeğine yüreğine sağlık hepsini kullanacağımdan şüphen olmasın. Bu arada profilimi kirletiyorsun ama feda olsun sana hadi ben kaçtım :D |
Cevap: Wine
Alıntı:
zevk aldığım şeyi yapıyorumm sorun değil benim için ne zaman isterseniz :) Dediğim gibi kirletmek bizim işimiz :p |
Cevap: Wine
Yıllardır kullanıcı adlarımıza aşinalığımız vardı ancak tanışmamız çok yeni sayılır. Aklı başındalığı, kalitesini ve çizgisini hiç bozmayışı kendisi hakkında aklıma bir çırpıda gelen özellikleri. Photoshop yeteneğine değinecek olursam, bu yorumumu sıradanlaştırır çünkü o konudaki başarısı tartışmaya kapalı bir gerçek. ^^ Bu yüzden o konuya hiç girmeyeceğim.
Bir de bundan sonra asla son tatili gibi bir tatile çıkamayacak. İtinayla nispet yapılır! :p Yaşamın boyunca her şeyin gönlünce ve umduğun gibi olmasını dilerim. Canını sıkan durumlar karşısında her zaman soğukkanlı kalmayı da unutma. ^^ Değerli erkek arkadaşınla (tanışmadık ama bir gün bu yorumumu okutursun) mutluluğunuzun da hep daim olmasını dilerim. Çünkü bunu sonuna dek hak eden bir insansın. :) |
Cevap: Wine
Alıntı:
Nispet yapmak kötüdür ya :( Of niye bu konuyu açıp yaramı deştin kii :( Benim için dilediğin tüm iyi dilekler senin de olsun sende hakediyorsun bunları :) Erkek arkadaşıma okutacağım kesinliklee :) Tekrar teşekkür ederiim :) |
Cevap: Wine
İyi niyetli ve tatlı kıvırcık hatun. Daha önce kimseyle bir sorun yaşadığını görmedim. O yüzden bugün kendisine, "balküpü" derken yanılmadığımda ortada.
Emek veren ve emeğe saygısı olan, sempatik ve içten bir hatundur. Nickler ve platformlar geldi geçti ama biz aynı kaldık. İyi ki burada. Üye olduğu günden beri burayı sevmesini istemiştim. Buralarda olmasını. İlerde dersleri yoğun olur ama gelir kafasını 5 dk burada dağıtır. İşte o bile kafi bana. O'na ve sevdiği beye mutluluklar diliyorum. Ve o ponçik yüreğinden öpüyorum kuzucuğumun. ;* ;srl; |
Cevap: Wine
Alıntı:
İyiki varsınız :) Buralardayım ben artık, her ne olursa yanınızda olacağım :) İyi dileklerin için teşekkür ederim çok kocaman öptüüm <3 |
Cevap: Wine
Benim kuzum :hinmlk:
Eski yerlerde denk gelip bi tanisamamistik dogru düzgün. Seneler sonra tekrar bi yerdeyiz ;maia; Artik tanismanin zamani gelmisde geciyorr :hinmlk::hinmlk: hatun gibi hatundur, 5 parmaginda 8 marifeet olan, hic cizgisini senelerdir bozmayandir. Iyiki burdasiin. Not: seni tanidikdan sonraa tekrar ugrayacagim buraya :srldmm: |
Cevap: Wine
Alıntı:
Sen buraya hep uğra :kalpp: |
Cevap: Wine
Çok kibar o kadar ılımlı ki anlatamam iyi ki var ya :)
saygılı duruşu belli kaliteli bi doktor hanım her daim aramızda görmek istediğimiz karakter onun sayesinde burası neşeleniyor onun sayesinde keyif alarak büssürü yorum yapıyorum. zeytinyağı değil ayçiçek yağını severim ben irem hanım :D |
Cevap: Wine
Alıntı:
Hahaha teşekkür ederim, karşımdaki kaliteliyse demek kiii :p Tereyağı da sevsen üste çıkma şeysini yemezler cicim ;sanane; |
Cevap: Wine
Alıntı:
Sümüklü oldum iyice :) Bayanlar öncelikli ne haddimize üste çıkmak. |
Cevap: Wine
Alıntı:
Gidip dinlen çocuum |
Cevap: Wine
Alıntı:
Hatun bulman kaygısıyla :) |
Cevap: Wine
Alıntı:
Bakarız bir temizinden doktor :p |
Cevap: Wine
Alıntı:
Neyse daha fazla buraya yazıp sohbete cevirmeyeyim sonra kızlarlar bana :) Bidaha bana trip atarsan kafa atarım sana bayan irem hanım haberin olsun :) |
Cevap: Wine
ne shopu? yoksa ahahahah arada uğrarım maksat ticaret olsun
|
Cevap: Wine
Alıntı:
Bekleriiz ;sanane; |
Cevap: Wine
Alıntı:
|
Cevap: Wine
Alıntı:
|
Cevap: Wine
neşeli eğlenceli cıvıl cıvıl biri
ömrünüz bahtiniz açık olsun inşallah ;mcx; |
Cevap: Wine
Alıntı:
|
Cevap: Wine
Kıvırcık doktor hanım seninle' tanışma fırsatı bulduğum için önce kendimi sonra seni o kadar şanslı buluyorum ki anlatamam iyi ki seni tanımışım iyi ki arkadaş olabilmişiz röportaj yaptık o kadar keyif alarak okudum ki yazılarını zaten bunu sende çok iyi biliyorsun iyi ki varsın seviliyorsun doktor hanım.
|
Cevap: Wine
Alıntı:
Bence de iyi ki tanışmışıız Ersinto :p Teşekkür ederiiim ^^ |
Cevap: Wine
Birkaç ay yoğunluğu kaynaklı irtibatımız olmadığında eksikliğini her zaman hissettiğimi söyleyebilirim. Bu forumda sadece designer değildir. Bu forum aynı zamanda onundur ve tüm admin panel yetkilerine sahiptir.
Evet, İrem ile tanışalı uzun süre olmadı. Aşinalığımız uzun yıllara dayansa bile en fazla 1 yıl olmuştur ancak benim için vazgeçilmezler listesinde en üst sıralarda olan insanlardan biridir. |
Cevap: Wine
Alıntı:
|
Cevap: Wine
Burası açıldığından bu yana tanışırız Doktor hanımla, daha öncede karşılaştık ama hiç dikkatimi çekmedi....
Kendini beğenmemiş ve egoist olmaması onu mealektaşlarının bir çoğundan ayırt etmekte ve gerçekten saygıda kusur etmeyen biri... Dostluğun ve arkadaşlığın değerini bilen insanları kırmamaya çalışan biri... Seviliyorsun doktor hanım... Sektördaşım :) |
Cevap: Wine
Bu kız çoooook geziyor çok:)
|
Cevap: Wine
İrem diğer adıyla Dr. Wine
http://papillondavril.p.a.pic.center...t/bbd3ffda.gif İrem kısa sürede kendine alıştıran bir tip ;çrkn; Ben kolay kolay kimseyle samimi olmam/olamam. Zamanla insanları gözlemlerim ve yine zamanla samimiyetim artar ama İrem konusunda hiç öyle olmadı... İrem'in sıcak kanlılığı, dostluğu, hoş sohbeti, geyiği makarası bitmez. İrem candır! :srldmm: https://media1.giphy.com/media/pdDNp...&rid=200w.webp Kısa sürede çok güzel dostlar kazandım, bunlardan biride İremdir. http://3.bp.blogspot.com/-4KPugPKEUE...b87fa612a7.jpg İrem çok saygı duyduğumuz doktorluk mesleğine giriş yapmış bulunmakta ve artık o Dr. Wine :D O nick Dr. Wine olacak İremm!!!! :hıh: https://media1.giphy.com/media/cMq7g...rid=giphy.webp En azından bir konuda kilitli kalabilecek üyelerin başına bir şey gelirse Dr. Wine ilgilenir değil mi? :p https://media3.giphy.com/media/nwujT...&rid=200w.webp Ayrıca her tag yaptığında üstünde değişiklikler uygulayalım dediğimizde aynen böyle oluyorsun :D Bunun farkındayım :D :D https://media.giphy.com/media/4ZvKjm...nmEx/giphy.gif Arkadaşlığımız hiç kopmasın @Wine İrem iyi ki varsın... |
Cevap: Wine
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Bende normalde öyle hemen herkesi sevemem, sıcak kanlılık çekti bizi işte :p Dr. Wine hiç örnek bi nick olmuyor hahahha, alkol zararlı :p Tag konusuyla alakalı bir şey demiyorumm :p Iıı inşallah kopmayız vallahi, sende çok seviliyorsun (: |
Cevap: Wine/Mango
İyi ki var. Canımdır.
|
Cevap: Wine/Mango
Alıntı:
|
Cevap: Wine/Mango
@Mango iRem cok iyi yardimsever
Cana yakin samimi biri ona bisey anlatsam asla gidip baskasina demez cunku oyle bir guzel kalbi var ki hep mutlu olsun en cok da mutlu halini seviyorum birde foruma katkilarini iyki Varsin .. iyki tanidim . Yuzun hep gulsun hep mutlu ol .. Allah yolunu hep acik etsin. |
Cevap: Wine/Mango
Şöyle bi baktımda üye sözlüğünü ben açmışım doktor hanımın kendisini burada tanıdım farklı forumlarda görüyordum fakat hiç konuşmamıştık şuanda aramız bozuk sanırım ama kendisi hanım hanımcık birisi Allah kötü gözlerden korusun seni İrem.
|
Cevap: Wine/Mango
Alıntı:
Alıntı:
Teşekkürler :) |
Cevap: Wine/Mango
Yine ben;
İnsanlarla çabuk yakınlık kurabilen biri değilimdir. Muhabbetim çekilir, arkadaşım da belki çoktur ama dostum azdır. Hele sırdaşım neredeyse hiç yok denecek düzeydedir. İnsanlara güvenmemeyi, güvenin yıkıcı sonuçlarını hayat öğreteli uzun zaman oluyor. Internet ortamında tanışıp, gerçekten hayatımdaki enlerimin, iyi kilerimin, vazgeçilmezlerimin arasına girebilen insanlar da bu doğrultuda çok çok sınırlı. Hatta kimse alınıp, gücenmesin. Şöyle bir şey söyleyeceğim; forumlarda 2005'ten beri varsam, şu an yıl 2020 ve bu açıdan kategorize ederek çok ayrı ve özel bir kefeye koyduğum iki kişi olmuştur. Bunlardan birisi bebiS (Kübra)'tir (2008-2012). Onunla sanırım en son 2016'da konuşmuştum, bir şekilde irtibatımız kesildi. Bir gün okursa buradan selam olsun. @Mango (İrem) da benim için bu yazdığım değerlerime nail olup, eşdeğer gördüğüm insandır. Sanırım başka da böyle olmaz. İyi ki varsın. Daha uzatırdım da demin çok uzun şeyler okuttum sana, gözlerine de yazık değil mi? :p Yine söylüyorum, özellikle bu süreçte çok çok dikkat et! Dipçe: Bu sözlük yorumumun; biraz önce @Oğuzhan'dan intikamımı almanla hiçbir ilgisi ve bağlantısı yoktur. :D Zaten yazacaktım. ^^ |
Cevap: Wine/Mango
Alıntı:
|
Cevap: Wine/Mango
daha öncede tanıyor gibiyim
|
Cevap: Wine/Mango
Alıntı:
|
Cevap: Mango
@Mango hani böyle bazı insanları yıllardır tanıyormuş gibi hissedersin ya, seni çok fazla tanımasam bile o hissi bana hissettiren nadir kişilerdensin. ;kalp;
Neşeli, hayat dolu, kendinden emin, dobra bir kişiliğin var. Seni forumda gördüğümde mutlu oluyorum. Olmadığında eksikliğin hemen fark ediliyor. Reel de tanıdığım, bir çok arkadaştan çok daha samimi ve gerçeksin. Seninle reelde de tanışabilmiş olmayı isterdim. Dostun olan kişilerin çok şanslı olduğunu düşünüyorum. Umarım hem özel hayatında hem de meslek hayatında her şey gönlünden geçtiği gibi olur. Çünkü her şeyin en güzelini hak ediyorsun. İyi ki tanımışım seni. Neşen hiç eksik olmasın ;canımsın; |
Cevap: Mango
Alıntı:
Güzel dileklerin için de çok teşekkür ederim <3 Umarım senin de hayatında her şey istediğin gibi olur sen de hak ediyorsun. Her zaman böyle gönlü güzel olarak kal :kalpp: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:28. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.