ForumDenizi.Com
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Sözlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/)
-   -   Mango (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/9631-mango.html)

Arthur 29 July 2018 16:53

Mango
 
Merhaba shopcu bayan selam doktor hanım Üye sözlüğünü ben açmak istedim.
Öncelikle bizi kırmayıp ilk geldiğin günden beri bize güzel yenilikler sunan birisin bu lafı çok fazla kullanmam ama iyi ki gelmişsin iyi ki seni'de bu ailede görebilmişiz başarıların devamını dilerim..

Ve bana yaptığın özel avatarlar ve imzalar için teşekkür ederim emeğine yüreğine sağlık hepsini kullanacağımdan şüphen olmasın.

Bu arada profilimi kirletiyorsun ama feda olsun sana hadi ben kaçtım :D

Mango 29 July 2018 16:55

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 30161)
Merhaba shopcu bayan selam doktor hanım Üye sözlüğünü ben açmak istedim.
Öncelikle bizi kırmayıp ilk geldiğin günden beri bize güzel yenilikler sunan birisin bu lafı çok fazla kullanmam ama iyi ki gelmişsin iyi ki seni'de bu ailede görebilmişiz başarıların devamını dilerim..

Ve bana yaptığın özel avatarlar ve imzalar için teşekkür ederim emeğine yüreğine sağlık hepsini kullanacağımdan şüphen olmasın.

Bu arada profilimi kirletiyorsun ama feda olsun sana hadi ben kaçtım :D

Teşekkür ederiim sözlerin içiin,
zevk aldığım şeyi yapıyorumm sorun değil benim için ne zaman isterseniz :)
Dediğim gibi kirletmek bizim işimiz :p

Regex 29 July 2018 20:57

Cevap: Wine
 
Yıllardır kullanıcı adlarımıza aşinalığımız vardı ancak tanışmamız çok yeni sayılır. Aklı başındalığı, kalitesini ve çizgisini hiç bozmayışı kendisi hakkında aklıma bir çırpıda gelen özellikleri. Photoshop yeteneğine değinecek olursam, bu yorumumu sıradanlaştırır çünkü o konudaki başarısı tartışmaya kapalı bir gerçek. ^^ Bu yüzden o konuya hiç girmeyeceğim.

Bir de bundan sonra asla son tatili gibi bir tatile çıkamayacak. İtinayla nispet yapılır! :p

Yaşamın boyunca her şeyin gönlünce ve umduğun gibi olmasını dilerim. Canını sıkan durumlar karşısında her zaman soğukkanlı kalmayı da unutma. ^^

Değerli erkek arkadaşınla (tanışmadık ama bir gün bu yorumumu okutursun) mutluluğunuzun da hep daim olmasını dilerim. Çünkü bunu sonuna dek hak eden bir insansın. :)

Mango 29 July 2018 21:01

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 30308)
Yıllardır kullanıcı adlarımıza aşinalığımız vardı ancak tanışmamız çok yeni sayılır. Aklı başındalığı, kalitesini ve çizgisini hiç bozmayışı kendisi hakkında aklıma bir çırpıda gelen özellikleri. Photoshop yeteneğine değinecek olursam, bu yorumumu sıradanlaştırır çünkü o konudaki başarısı tartışmaya kapalı bir gerçek. ^^ Bu yüzden o konuya hiç girmeyeceğim.

Bir de bundan sonra asla son tatili gibi bir tatile çıkamayacak. İtinayla nispet yapılır! :p

Yaşamın boyunca her şeyin gönlünce ve umduğun gibi olmasını dilerim. Canını sıkan durumlar karşısında her zaman soğukkanlı kalmayı da unutma. ^^

Değerli erkek arkadaşınla (tanışmadık ama bir gün bu yorumumu okutursun) mutluluğunuzun da hep daim olmasını dilerim. Çünkü bunu sonuna dek hak eden bir insansın. :)

Her kelimen için teşekkür ederiim.
Nispet yapmak kötüdür ya :( Of niye bu konuyu açıp yaramı deştin kii :(
Benim için dilediğin tüm iyi dilekler senin de olsun sende hakediyorsun bunları :)
Erkek arkadaşıma okutacağım kesinliklee :)
Tekrar teşekkür ederiim :)

Gamer Queen 29 July 2018 23:08

Cevap: Wine
 
İyi niyetli ve tatlı kıvırcık hatun. Daha önce kimseyle bir sorun yaşadığını görmedim. O yüzden bugün kendisine, "balküpü" derken yanılmadığımda ortada.

Emek veren ve emeğe saygısı olan, sempatik ve içten bir hatundur. Nickler ve platformlar geldi geçti ama biz aynı kaldık.

İyi ki burada. Üye olduğu günden beri burayı sevmesini istemiştim. Buralarda olmasını.
İlerde dersleri yoğun olur ama gelir kafasını 5 dk burada dağıtır. İşte o bile kafi bana.

O'na ve sevdiği beye mutluluklar diliyorum.
Ve o ponçik yüreğinden öpüyorum kuzucuğumun. ;* ;srl;

Mango 29 July 2018 23:35

Cevap: Wine
 
Alıntı:

extremist Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 30425)
İyi niyetli ve tatlı kıvırcık hatun. Daha önce kimseyle bir sorun yaşadığını görmedim. O yüzden bugün kendisine, "balküpü" derken yanılmadığımda ortada.

Emek veren ve emeğe saygısı olan, sempatik ve içten bir hatundur. Nickler ve platformlar geldi geçti ama biz aynı kaldık.

İyi ki burada. Üye olduğu günden beri burayı sevmesini istemiştim. Buralarda olmasını.
İlerde dersleri yoğun olur ama gelir kafasını 5 dk burada dağıtır. İşte o bile kafi bana.

O'na ve sevdiği beye mutluluklar diliyorum.
Ve o ponçik yüreğinden öpüyorum kuzucuğumun. ;* ;srl;

Canım benim çok teşekkür ederim.
İyiki varsınız :)
Buralardayım ben artık, her ne olursa yanınızda olacağım :)
İyi dileklerin için teşekkür ederim çok kocaman öptüüm <3

Beste 31 July 2018 01:13

Cevap: Wine
 
Benim kuzum :hinmlk:
Eski yerlerde denk gelip bi tanisamamistik dogru düzgün. Seneler sonra tekrar bi yerdeyiz ;maia; Artik tanismanin zamani gelmisde geciyorr :hinmlk::hinmlk:

hatun gibi hatundur, 5 parmaginda 8 marifeet olan, hic cizgisini senelerdir bozmayandir.
Iyiki burdasiin.
Not: seni tanidikdan sonraa tekrar ugrayacagim buraya :srldmm:

Mango 31 July 2018 18:57

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Beste Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 31258)
Benim kuzum :hinmlk:
Eski yerlerde denk gelip bi tanisamamistik dogru düzgün. Seneler sonra tekrar bi yerdeyiz ;maia; Artik tanismanin zamani gelmisde geciyorr :hinmlk::hinmlk:

hatun gibi hatundur, 5 parmaginda 8 marifeet olan, hic cizgisini senelerdir bozmayandir.
Iyiki burdasiin.
Not: seni tanidikdan sonraa tekrar ugrayacagim buraya :srldmm:

Sen buraya hep uğra :kalpp:
Yerim seni, teşekkür ederim.
Yıllardır nasıl hiç konuşamadık şöyle biiir hiiç anlamadım, ama artık buraya kısmetmiiş. :p

Arthur 08 August 2018 23:17

Cevap: Wine
 
Çok kibar o kadar ılımlı ki anlatamam iyi ki var ya :)
saygılı duruşu belli kaliteli bi doktor hanım her daim aramızda görmek istediğimiz karakter
onun sayesinde burası neşeleniyor onun sayesinde keyif alarak büssürü yorum yapıyorum.

zeytinyağı değil ayçiçek yağını severim ben irem hanım :D

Mango 08 August 2018 23:20

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 37946)
Çok kibar o kadar ılımlı ki anlatamam iyi ki var ya :)
saygılı duruşu belli kaliteli bi doktor hanım her daim aramızda görmek istediğimiz karakter
onun sayesinde burası neşeleniyor onun sayesinde keyif alarak büssürü yorum yapıyorum.

zeytinyağı değil ayçiçek yağını severim ben irem hanım :D

Nedir bu? Sus payı mı? :D
Hahaha teşekkür ederim, karşımdaki kaliteliyse demek kiii :p
Tereyağı da sevsen üste çıkma şeysini yemezler cicim ;sanane;

Arthur 08 August 2018 23:27

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Wine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 37951)


Nedir bu? Sus payı mı? :D
Hahaha teşekkür ederim, karşımdaki kaliteliyse demek kiii :p
Tereyağı da sevsen üste çıkma şeysini yemezler cicim ;sanane;

Yok ya bugün aklımdaydı uğrayacaktım sadece geç kaldım uğramak için biraz rahatsızım da
Sümüklü oldum iyice :)
Bayanlar öncelikli ne haddimize üste çıkmak.

Mango 08 August 2018 23:28

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 37954)


Yok ya bugün aklımdaydı uğrayacaktım sadece geç kaldım uğramak için biraz rahatsızım da
Sümüklü oldum iyice :)
Bayanlar öncelikli ne haddimize üste çıkmak.

Geçmiiş olsuuuun
Gidip dinlen çocuum

Arthur 08 August 2018 23:29

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Wine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 37957)


Geçmiiş olsuuuun
Gidip dinlen çocuum

Senide halam olarak ekleyebilirim yanlız
Hatun bulman kaygısıyla :)

Mango 08 August 2018 23:30

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 37958)


Senide halam olarak ekleyebilirim yanlız
Hatun bulman kaygısıyla :)

Halaları da hiç sevmem amaa :p
Bakarız bir temizinden doktor :p

Arthur 08 August 2018 23:32

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Wine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 37960)


Halaları da hiç sevmem amaa :p
Bakarız bir temizinden doktor :p

Üff doktor en sevdiğim :D
Neyse daha fazla buraya yazıp sohbete cevirmeyeyim sonra kızlarlar bana :)
Bidaha bana trip atarsan kafa atarım sana bayan irem hanım haberin olsun :)

Deniz Canlısı 17 August 2018 10:06

Cevap: Wine
 
ne shopu? yoksa ahahahah arada uğrarım maksat ticaret olsun

Mango 17 August 2018 10:08

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Deniz Canlısı Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 42473)
ne shopu? yoksa ahahahah arada uğrarım maksat ticaret olsun

Tabi shopcu hahahha :p
Bekleriiz ;sanane;

Deniz Canlısı 17 August 2018 10:13

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Wine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 42474)


Tabi shopcu hahahha :p
Bekleriiz ;sanane;

ne tür ürünler satıyorsunuz deneme imkanımız varmı ;çrkn;

Mango 17 August 2018 10:16

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Deniz Canlısı Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 42476)
ne tür ürünler satıyorsunuz deneme imkanımız varmı ;çrkn;

Üzgünüm hijyen açısından olmaz :D

Dolunay 17 August 2018 19:48

Cevap: Wine
 
neşeli eğlenceli cıvıl cıvıl biri
ömrünüz bahtiniz açık olsun inşallah ;mcx;

Mango 17 August 2018 19:50

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 42678)
neşeli eğlenceli cıvıl cıvıl biri
ömrünüz bahtiniz açık olsun inşallah ;mcx;

Teşekkür ederiim güzel düşünceniz içiin :rolleyes:

Arthur 08 September 2018 12:31

Cevap: Wine
 
Kıvırcık doktor hanım seninle' tanışma fırsatı bulduğum için önce kendimi sonra seni o kadar şanslı buluyorum ki anlatamam iyi ki seni tanımışım iyi ki arkadaş olabilmişiz röportaj yaptık o kadar keyif alarak okudum ki yazılarını zaten bunu sende çok iyi biliyorsun iyi ki varsın seviliyorsun doktor hanım.

Mango 08 September 2018 14:51

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Gimenez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 49790)
Kıvırcık doktor hanım seninle' tanışma fırsatı bulduğum için önce kendimi sonra seni o kadar şanslı buluyorum ki anlatamam iyi ki seni tanımışım iyi ki arkadaş olabilmişiz röportaj yaptık o kadar keyif alarak okudum ki yazılarını zaten bunu sende çok iyi biliyorsun iyi ki varsın seviliyorsun doktor hanım.

Hahhaha benimde şanslı olduğumu illa iliştirecek :p
Bence de iyi ki tanışmışıız Ersinto :p
Teşekkür ederiiim ^^

Regex 15 July 2019 23:21

Cevap: Wine
 
Birkaç ay yoğunluğu kaynaklı irtibatımız olmadığında eksikliğini her zaman hissettiğimi söyleyebilirim. Bu forumda sadece designer değildir. Bu forum aynı zamanda onundur ve tüm admin panel yetkilerine sahiptir.

Evet, İrem ile tanışalı uzun süre olmadı. Aşinalığımız uzun yıllara dayansa bile en fazla 1 yıl olmuştur ancak benim için vazgeçilmezler listesinde en üst sıralarda olan insanlardan biridir.

Mango 16 July 2019 10:54

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 72855)
Birkaç ay yoğunluğu kaynaklı irtibatımız olmadığında eksikliğini her zaman hissettiğimi söyleyebilirim. Bu forumda sadece designer değildir. Bu forum aynı zamanda onundur ve tüm admin panel yetkilerine sahiptir.

Evet, İrem ile tanışalı uzun süre olmadı. Aşinalığımız uzun yıllara dayansa bile en fazla 1 yıl olmuştur ancak benim için vazgeçilmezler listesinde en üst sıralarda olan insanlardan biridir.

Aşinalığımızda da iyi anlaşacağımızı hissetmiştim zaten :) Bu forum hepimizin, arkadaşlığımız gibi hep daim olsun :)

Qasem 18 July 2019 22:16

Cevap: Wine
 
Burası açıldığından bu yana tanışırız Doktor hanımla, daha öncede karşılaştık ama hiç dikkatimi çekmedi....

Kendini beğenmemiş ve egoist olmaması onu mealektaşlarının bir çoğundan ayırt etmekte ve gerçekten saygıda kusur etmeyen biri...
Dostluğun ve arkadaşlığın değerini bilen insanları kırmamaya çalışan biri...

Seviliyorsun doktor hanım...
Sektördaşım :)

Zeynep 18 July 2019 23:13

Cevap: Wine
 
Bu kız çoooook geziyor çok:)

Renksiz 18 July 2019 23:35

Cevap: Wine
 
İrem diğer adıyla Dr. Wine

http://papillondavril.p.a.pic.center...t/bbd3ffda.gif

İrem kısa sürede kendine alıştıran bir tip ;çrkn; Ben kolay kolay kimseyle samimi olmam/olamam. Zamanla insanları gözlemlerim ve yine zamanla samimiyetim artar ama İrem konusunda hiç öyle olmadı... İrem'in sıcak kanlılığı, dostluğu, hoş sohbeti, geyiği makarası bitmez. İrem candır! :srldmm:



https://media1.giphy.com/media/pdDNp...&rid=200w.webp

Kısa sürede çok güzel dostlar kazandım, bunlardan biride İremdir.



http://3.bp.blogspot.com/-4KPugPKEUE...b87fa612a7.jpg

İrem çok saygı duyduğumuz doktorluk mesleğine giriş yapmış bulunmakta ve artık o Dr. Wine :D
O nick Dr. Wine olacak İremm!!!! :hıh:




https://media1.giphy.com/media/cMq7g...rid=giphy.webp

En azından bir konuda kilitli kalabilecek üyelerin başına bir şey gelirse Dr. Wine ilgilenir değil mi? :p




https://media3.giphy.com/media/nwujT...&rid=200w.webp

Ayrıca her tag yaptığında üstünde değişiklikler uygulayalım dediğimizde aynen böyle oluyorsun :D Bunun farkındayım :D :D



https://media.giphy.com/media/4ZvKjm...nmEx/giphy.gif

Arkadaşlığımız hiç kopmasın @Wine İrem iyi ki varsın...

Mango 19 July 2019 08:40

Cevap: Wine
 
Alıntı:

Masaru Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 74247)
Burası açıldığından bu yana tanışırız Doktor hanımla, daha öncede karşılaştık ama hiç dikkatimi çekmedi....

Kendini beğenmemiş ve egoist olmaması onu mealektaşlarının bir çoğundan ayırt etmekte ve gerçekten saygıda kusur etmeyen biri...
Dostluğun ve arkadaşlığın değerini bilen insanları kırmamaya çalışan biri...

Seviliyorsun doktor hanım...
Sektördaşım :)

Çok teşekkür ederim düşünceleriniz için. Elimden geldiğince öyle olmaya çalışıyorum (:

Alıntı:

Zeynep Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 74284)
Bu kız çoooook geziyor çok:)

Gezmek güzeldiir

Alıntı:

Renksiz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 74298)
İrem diğer adıyla Dr. Wine

http://papillondavril.p.a.pic.center...t/bbd3ffda.gif

İrem kısa sürede kendine alıştıran bir tip ;çrkn; Ben kolay kolay kimseyle samimi olmam/olamam. Zamanla insanları gözlemlerim ve yine zamanla samimiyetim artar ama İrem konusunda hiç öyle olmadı... İrem'in sıcak kanlılığı, dostluğu, hoş sohbeti, geyiği makarası bitmez. İrem candır! :srldmm:



https://media1.giphy.com/media/pdDNp...&rid=200w.webp

Kısa sürede çok güzel dostlar kazandım, bunlardan biride İremdir.



http://3.bp.blogspot.com/-4KPugPKEUE...b87fa612a7.jpg

İrem çok saygı duyduğumuz doktorluk mesleğine giriş yapmış bulunmakta ve artık o Dr. Wine :D
O nick Dr. Wine olacak İremm!!!! :hıh:




https://media1.giphy.com/media/cMq7g...rid=giphy.webp

En azından bir konuda kilitli kalabilecek üyelerin başına bir şey gelirse Dr. Wine ilgilenir değil mi? :p




https://media3.giphy.com/media/nwujT...&rid=200w.webp

Ayrıca her tag yaptığında üstünde değişiklikler uygulayalım dediğimizde aynen böyle oluyorsun :D Bunun farkındayım :D :D



https://media.giphy.com/media/4ZvKjm...nmEx/giphy.gif

Arkadaşlığımız hiç kopmasın @Wine İrem iyi ki varsın...

Gördüğüm en müthiş yazı hahahahaha.
Bende normalde öyle hemen herkesi sevemem, sıcak kanlılık çekti bizi işte :p
Dr. Wine hiç örnek bi nick olmuyor hahahha, alkol zararlı :p
Tag konusuyla alakalı bir şey demiyorumm :p
Iıı inşallah kopmayız vallahi, sende çok seviliyorsun (:

Regex 31 July 2019 00:12

Cevap: Wine/Mango
 
İyi ki var. Canımdır.

Mango 31 July 2019 00:19

Cevap: Wine/Mango
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 80762)
İyi ki var. Canımdır.

Karşılıklı duygular canım.

Neoma 31 July 2019 10:02

Cevap: Wine/Mango
 
@Mango iRem cok iyi yardimsever
Cana yakin samimi biri ona bisey anlatsam asla gidip baskasina demez cunku oyle bir guzel kalbi var ki hep mutlu olsun en cok da mutlu halini seviyorum birde foruma katkilarini iyki Varsin .. iyki tanidim .
Yuzun hep gulsun hep mutlu ol ..
Allah yolunu hep acik etsin.

Arthur 24 August 2019 18:54

Cevap: Wine/Mango
 
Şöyle bi baktımda üye sözlüğünü ben açmışım doktor hanımın kendisini burada tanıdım farklı forumlarda görüyordum fakat hiç konuşmamıştık şuanda aramız bozuk sanırım ama kendisi hanım hanımcık birisi Allah kötü gözlerden korusun seni İrem.

Mango 24 August 2019 18:58

Cevap: Wine/Mango
 
Alıntı:

Hesnâ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 80893)
@Mango iRem cok iyi yardimsever
Cana yakin samimi biri ona bisey anlatsam asla gidip baskasina demez cunku oyle bir guzel kalbi var ki hep mutlu olsun en cok da mutlu halini seviyorum birde foruma katkilarini iyki Varsin .. iyki tanidim .
Yuzun hep gulsun hep mutlu ol ..
Allah yolunu hep acik etsin.

Teşekkür ederim ;ehem;

Alıntı:

Smoker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 99451)
Şöyle bi baktımda üye sözlüğünü ben açmışım doktor hanımın kendisini burada tanıdım farklı forumlarda görüyordum fakat hiç konuşmamıştık şuanda aramız bozuk sanırım ama kendisi hanım hanımcık birisi Allah kötü gözlerden korusun seni İrem.

Ne diyebilirim
Teşekkürler :)

Regex 29 March 2020 20:50

Cevap: Wine/Mango
 
Yine ben;

İnsanlarla çabuk yakınlık kurabilen biri değilimdir. Muhabbetim çekilir, arkadaşım da belki çoktur ama dostum azdır. Hele sırdaşım neredeyse hiç yok denecek düzeydedir. İnsanlara güvenmemeyi, güvenin yıkıcı sonuçlarını hayat öğreteli uzun zaman oluyor.

Internet ortamında tanışıp, gerçekten hayatımdaki enlerimin, iyi kilerimin, vazgeçilmezlerimin arasına girebilen insanlar da bu doğrultuda çok çok sınırlı. Hatta kimse alınıp, gücenmesin. Şöyle bir şey söyleyeceğim; forumlarda 2005'ten beri varsam, şu an yıl 2020 ve bu açıdan kategorize ederek çok ayrı ve özel bir kefeye koyduğum iki kişi olmuştur. Bunlardan birisi bebiS (Kübra)'tir (2008-2012). Onunla sanırım en son 2016'da konuşmuştum, bir şekilde irtibatımız kesildi. Bir gün okursa buradan selam olsun. @Mango (İrem) da benim için bu yazdığım değerlerime nail olup, eşdeğer gördüğüm insandır. Sanırım başka da böyle olmaz.

İyi ki varsın.

Daha uzatırdım da demin çok uzun şeyler okuttum sana, gözlerine de yazık değil mi? :p

Yine söylüyorum, özellikle bu süreçte çok çok dikkat et!

Dipçe: Bu sözlük yorumumun; biraz önce @Oğuzhan'dan intikamımı almanla hiçbir ilgisi ve bağlantısı yoktur. :D Zaten yazacaktım. ^^

Mango 29 March 2020 20:54

Cevap: Wine/Mango
 
Alıntı:

Regex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170697)
Yine ben;

İnsanlarla çabuk yakınlık kurabilen biri değilimdir. Muhabbetim çekilir, arkadaşım da belki çoktur ama dostum azdır. Hele sırdaşım neredeyse hiç yok denecek düzeydedir. İnsanlara güvenmemeyi, güvenin yıkıcı sonuçlarını hayat öğreteli uzun zaman oluyor.

Internet ortamında tanışıp, gerçekten hayatımdaki enlerimin, iyi kilerimin, vazgeçilmezlerimin arasına girebilen insanlar da bu doğrultuda çok çok sınırlı. Hatta kimse alınıp, gücenmesin. Şöyle bir şey söyleyeceğim; forumlarda 2005'ten beri varsam, şu an yıl 2020 ve bu açıdan kategorize ederek çok ayrı ve özel bir kefeye koyduğum iki kişi olmuştur. Bunlardan birisi bebiS (Kübra)'tir (2008-2012). Onunla sanırım en son 2016'da konuşmuştum, bir şekilde irtibatımız kesildi. Bir gün okursa buradan selam olsun. @Mango (İrem) da benim için bu yazdığım değerlerime nail olup, eşdeğer gördüğüm insandır. Sanırım başka da böyle olmaz.

İyi ki varsın.

Daha uzatırdım da demin çok uzun şeyler okuttum sana, gözlerine de yazık değil mi? :p

Yine söylüyorum, özellikle bu süreçte çok çok dikkat et!

Dipçe: Bu sözlük yorumumun; biraz önce @Oğuzhan'dan intikamımı almanla hiçbir ilgisi ve bağlantısı yoktur. :D Zaten yazacaktım. ^^

Yaa, daha önce de bir çok şey yazdın söyledin ama sanırım en özeli bu oldu benim için. Aynı şeyleri hissettiğimi belirtmek istiyorum. Forumlarda bir çok insan tanıdım ama kimseye hayatımı bu kadar açmamıştım. Güvenimi boşa çıkarmadığın ve gerçek bir dost olduğun için teşekkür ederim. Çokça seviliyorsun ^^

mak res 29 March 2020 21:19

Cevap: Wine/Mango
 
daha öncede tanıyor gibiyim

Mango 29 March 2020 21:25

Cevap: Wine/Mango
 
Alıntı:

mak res Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 170710)
daha öncede tanıyor gibiyim

Birçok yerde denk geldik evet

Zeze 03 May 2020 23:34

Cevap: Mango
 
@Mango hani böyle bazı insanları yıllardır tanıyormuş gibi hissedersin ya, seni çok fazla tanımasam bile o hissi bana hissettiren nadir kişilerdensin. ;kalp;
Neşeli, hayat dolu, kendinden emin, dobra bir kişiliğin var. Seni forumda gördüğümde mutlu oluyorum. Olmadığında eksikliğin hemen fark ediliyor. Reel de tanıdığım, bir çok arkadaştan çok daha samimi ve gerçeksin. Seninle reelde de tanışabilmiş olmayı isterdim. Dostun olan kişilerin çok şanslı olduğunu düşünüyorum. Umarım hem özel hayatında hem de meslek hayatında her şey gönlünden geçtiği gibi olur. Çünkü her şeyin en güzelini hak ediyorsun. İyi ki tanımışım seni. Neşen hiç eksik olmasın ;canımsın;

Mango 04 May 2020 11:04

Cevap: Mango
 
Alıntı:

Zeze Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 190181)
@Mango hani böyle bazı insanları yıllardır tanıyormuş gibi hissedersin ya, seni çok fazla tanımasam bile o hissi bana hissettiren nadir kişilerdensin. ;kalp;
Neşeli, hayat dolu, kendinden emin, dobra bir kişiliğin var. Seni forumda gördüğümde mutlu oluyorum. Olmadığında eksikliğin hemen fark ediliyor. Reel de tanıdığım, bir çok arkadaştan çok daha samimi ve gerçeksin. Seninle reelde de tanışabilmiş olmayı isterdim. Dostun olan kişilerin çok şanslı olduğunu düşünüyorum. Umarım hem özel hayatında hem de meslek hayatında her şey gönlünden geçtiği gibi olur. Çünkü her şeyin en güzelini hak ediyorsun. İyi ki tanımışım seni. Neşen hiç eksik olmasın ;canımsın;

Canımsın ne güzel şeyler yazmışsın.
Güzel dileklerin için de çok teşekkür ederim <3
Umarım senin de hayatında her şey istediğin gibi olur sen de hak ediyorsun.
Her zaman böyle gönlü güzel olarak kal :kalpp:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:28.
  • Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
  • 1
  • 2

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.