Konu
:
Fabrika
Tekil Mesaj gösterimi
rainbow6
Açık Profil bilgileri
rainbow6 nickli üyeye özel mesaj gönderin
rainbow6 nickli üyeye ait bütün mesajları arattır
Binbaşı
Üyelik tarihi:
19 August 2019
Nereden:
Andromeda
Mesajlar:
3.061
Konular:
663
Cinsiyet:
Bay
Seslenenler:
188
Mesaj(lar)
Etiketleyenler:
63
Konu(lar)
Alınan Beğeni:
1273
Verilen Beğeni:
867
Nereden:
Andromeda
İlişki Durumu:
Yok
Burç:
Boga
Takım:
Fenerbahce
Rep Gücü
:
49
Cevap: Fabrika
21 September 2019
# 2
Türkiye de yerini AVM'lerin aldığı yapıdır maalesef ki.
Cehape
zamanında 50'den fazla fabrika kurulmuşken, son 17 senede alayı satıldı ve 500'ya yakın AVM kuruldu. Yazık cidden.
Ayrıca ülkemizde sadece Muharrem İnce'nin dile getirdiği, Endüstri 4,0 ile, yakında bilimkurgu filmlerinde gördüğümüz, insan olmayan, sadece robotlar ile tesis edilen fabrikalar görmemiz çok yakın.
Hatta bir çok ülkede başladı bu süreç. Biz de ise üzerinde kiralık levhası asılı AVM'ler var
.
"
Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya.
"
charles bukowski
Cevap Yaz