mak res Nickli Üyeden Alıntı
ben gerçket duyular yazdım yanış bır şey yapamadım sana karşı ama genede özür dıleryormu
Seni sevmeyen sana kin tutan seni banlamış birinden neden özür diliyorsun? Bırak o senden özür dilesin. Kımseye ezdırmemelisin kendini.. Sonra basına çıkmaya çalışırlar.. Hıc yakıştıramadım sana..