Adamina gore muamele diye bir sey vardir, bilir misin?
Ben yeterince sevildigimi dusunuyorum, sen sevmesen de olur.
Bu saydiklarinin tam kendin olupta kabullenmeyen ve karsindakine soylemen cok abes bir durum ama simdi sen bunu da kabullenmezsin.
Senin de her sey gonlunce olsun, tesekkurler.
@Regex
@Hesnâ
@Melodram
@Mango
@Qasem
@Roman
@mak res
Yorumlariniz icin tesekkur ediyor, kocaman sevgilerimi yolluyorum sizlere.
Eksik olmayin.
ben gerçket duyular yazdım yanış bır şey yapamadım sana karşı ama genede özür dıleryormu

30Beğeni(ler)








Ağaç şeklinde