Anlamadım valla. Arkadaş söyledi bazen mesaj düşmüyormuş eczaneden sorgulatmak gerek dedi. Ama doğru mu bu da bilmiyorum. Bi sorgulatırım artık. 4. kez başvurdum hiç ses yok ilginçte yani.