Oğuzhan Nickli Üyeden Alıntı


Anlamadım valla.
Arkadaş söyledi bazen mesaj düşmüyormuş eczaneden sorgulatmak gerek dedi. Ama doğru mu bu da bilmiyorum. Bi sorgulatırım artık. 4. kez başvurdum hiç ses yok ilginçte yani.
Bu durumda tam bir ironi. Zaten maske yok ama maske almak için maske takmak zorundayız. Paradoksun dibi ahaha.

Ben de bir ara gidip sormak istiyorum ama eczaneler kalabalık. Bu da ayrı bir olay. İnsanlara evde kal deyip, adeta virüsün membasına atıyorlar.

Şu dağırım sistemi belediyeler veya muhtarlar aracılığı ile olsa idi, şu an fazlasıyla maskemiz olurdu.