Ben 2 kere kayıt açtım. Tek mesaj gelmedi. Sadece bana olsa neyse, kimine hiç gelmiyor, kimine 2 kere geliyor. Sistem o kadar çarpık ki.
Şunu belediyelerin dağıtmasına oy hırsı, siyasi hırs yüzüne izin vermediler. Verselerdi sorunsuz herkes maskesini temin edebilirdi.
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski

24Beğeni(ler)











Normal