Merhaba.
Buraya biraz kendimden koymaya geldim.
Her gün bu tiyatroda ki rolümü yerine getiriyorum.
Ve yazmak, bazen en güzel kaçıştır.
Öyleyse burada ben kaçayım hayat kovalasın!