
Merhaba.
Buraya biraz kendimden koymaya geldim.
Her gün bu tiyatroda ki rolümü yerine getiriyorum.
Ve yazmak, bazen en güzel kaçıştır.
Öyleyse burada ben kaçayım hayat kovalasın!
Buraya biraz kendimden koymaya geldim.
Her gün bu tiyatroda ki rolümü yerine getiriyorum.
Ve yazmak, bazen en güzel kaçıştır.
Öyleyse burada ben kaçayım hayat kovalasın!

21Beğeni(ler)















Normal