@Papatya canım çok geçmiş olsun. İnsan gerçekten anlamıyor. Bazen baş ağrısı, bazen halsizlik acaba yakalandım mı diyorsun. İhtimal vermek istemiyorsun.
Rabbim ailene ve sana acil şifalar versin. Umarım en kısa sürede atlatır ve eski sağlığınıza kavuşursunuz.

Bir de sonbahar da geldi tam mevsim geçisi ve ister istemez korona olmasan bile bu mevsim geçişleri insanda hava değişikliğinden halsizlik de yapıyor hasta da ediyor.

Eylül de vaka artışları bekleniyordu gerçekleşti. Kimse önlem almadı. Dikkat etmeyenlerden dolayı, dikkat edenler bile hasta oluyor.