@Papatya geçmiş olsun, nasıl anladın corona olduğunu?
Hastaneye gidip test mi yaptırdın yoksa belirtilere göre mi?
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
@Papatya geçmiş olsun, nasıl anladın corona olduğunu?
Hastaneye gidip test mi yaptırdın yoksa belirtilere göre mi?
Teşekkür ederim. Yakın bir akrabamda çıktı. Bir gece önce oturduk, çay içtik. Birebir temas kurmadık ama aynı havayı solup yediği içtiği bardağa dokunduğumuz için bulaşmış. Eve gittiğinde rahatsızlanmış, test yaptırmış. Sonuç pozitif çıkınca annemde de halsizlik vardı tedbir amaçlı test yaptırdık. Pozitif çıktı. Belirti yeni başlıyor ara ara iyi oluyorsun ara ara kötü oluyorsun.