@rainbow6 bende de aynı rahatsızlık var. Bana da çıkmadı. Şaşırmadım gerçi. Kronik hasta tanımlaması içinde bile yokum. Gerçekten bu aşılar; sen ben riskli değilsek, kim riskli kime gidecek bilmiyorum