Zeze Nickli Üyeden Alıntı
@rainbow6 bende de aynı rahatsızlık var. Bana da çıkmadı. Şaşırmadım gerçi.
Kronik hasta tanımlaması içinde bile yokum. Gerçekten bu aşılar; sen ben riskli değilsek, kim riskli kime gidecek bilmiyorum
Öyle deme bakan süreci süper yönetiyor. Çünkü şehir hastaneleri var .

Beni ürküten şu;
daha grip aşısını üretmeyi bırak, yurt dışından getirip, halkına bile dağıtamayanlar, yerli milli corona aşısı diye masal anlatıyor. Aşı tüm dünyada çıksa, bir biz vurulamayız herhalde.