Grip Aşısının dağıtım süreci ile ilgili hayatımıza giren uygulama da diyebiliriz.
Enabiz.gov.tr üzerinden risk grubunuzu görebiliyorsunuz. Anasayfada karşınıza böyle bir açıklama çıkıyor.
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski
@rainbow6 bende de aynı rahatsızlık var. Bana da çıkmadı. Şaşırmadım gerçi.
Kronik hasta tanımlaması içinde bile yokum. Gerçekten bu aşılar; sen ben riskli değilsek, kim riskli kime gidecek bilmiyorum
@rainbow6 bende de aynı rahatsızlık var. Bana da çıkmadı. Şaşırmadım gerçi.
Kronik hasta tanımlaması içinde bile yokum. Gerçekten bu aşılar; sen ben riskli değilsek, kim riskli kime gidecek bilmiyorum
Öyle deme bakan süreci süper yönetiyor. Çünkü şehir hastaneleri var .
Beni ürküten şu;
daha grip aşısını üretmeyi bırak, yurt dışından getirip, halkına bile dağıtamayanlar, yerli milli corona aşısı diye masal anlatıyor. Aşı tüm dünyada çıksa, bir biz vurulamayız herhalde.
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski
Öyle deme bakan süreci süper yönetiyor. Çünkü şehir hastaneleri var .
Beni ürküten şu;
daha grip aşısını üretmeyi bırak, yurt dışından getirip, halkına bile dağıtamayanlar, yerli milli corona aşısı diye masal anlatıyor. Aşı tüm dünyada çıksa, bir biz vurulamayız herhalde.
Ben açıkçası aşılardan korkuyorum. Denek olarak kullanılma ihtimali geliyor aklıma. Aşı tamamen piyasaya sürülse bile; bağışıklıkta gelecekte ne gibi etkileri olacağını bilmediğimden korunmak için vurulmam.
Benim asıl merak ettiğim zatüre aşılarını serbestçe dağıtıp (o da ithaldi) grip aşısında neden böyle bir yöntem uyguladıkları. Zatürre aşıları insanlarda denenmek için mi dağıtıldı gibi sorular oluştu bende. Cevapsız o kadar soru var ki.
Ben açıkçası aşılardan korkuyorum. Denek olarak kullanılma ihtimali geliyor aklıma. Aşı tamamen piyasaya sürülse bile; bağışıklıkta gelecekte ne gibi etkileri olacağını bilmediğimden korunmak için vurulmam.
Benim asıl merak ettiğim zatüre aşılarını serbestçe dağıtıp (o da ithaldi) grip aşısında neden böyle bir yöntem uyguladıkları. Zatürre aşıları insanlarda denenmek için mi dağıtıldı gibi sorular oluştu bende. Cevapsız o kadar soru var ki.
Geçen corona aşısı vurulan birinin öldüğüne dair haber vardı. Normal bir hapın bile uzun vadeli yan etkileri varken, bu aşının yan etkileri elbet olacaktır. Açıkçası bende vurulmam gibi. Ki, istesek de bu zihniyet varken vurulamayız zaten .
Zatürre aşısı için çok ciddi söylemler vardı bir ara. Bu tarz komploları sevmem ama ülkemizdeki aşıların, bir çok Avrupa ülkesinde ve gelişmiş !! ülkelerde yasaklandığını okumuştum.
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski
Ticarî amaç gütmeden, maddî bir menfaat elde etmeden internet yayınlarına olanak sağlayan global bir paylaşım ağı olan ForumDenizi, adından ve vasfından da anlaşılabileceği üzere bir forum sitesidir. Forum siteleri, tıpkı sosyal medya ve interaktif sözlükler gibi 5651 sayılı kanunun 2. maddesinin 1. fıkrasının "m" bendine göre Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermekte olan, hizmet ve içerikleri barındıran sistemleri sağlayan veya işleten platformdur. 5651 sayılı kanunun 5. maddesine göre yer sağlayıcı, yer sağladığı içeriği kontrol etmek veya hukuka aykırı bir faaliyetin söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü değildir. Başka bir deyişle ForumDenizi üzerinden yapılan yazılı, görsel ya da işitsel paylaşımlardan doğabilecek yasal sorumluluk, mezkur içeriği paylaşan ForumDenizi üyesi gerçek kişilere aittir. İlgili kanunun anılan maddesinin 2. fıkrasında da çok açık bir biçimde öngörüldüğü üzere; yer sağlayıcı, yer sağladığı hukuka aykırı içerikten, ceza sorumluluğu ile ilgili hükümler saklı kalmak kaydıyla, bu Kanunun 8 inci ve 9 uncu maddelerine göre haberdar edilmesi halinde ve teknik olarak imkân bulunduğu ölçüde hukuka aykırı içeriği yayından kaldırmakla yükümlüdür. Açıklanan hukuki dayanaklar temelinde, hak ihlâli iddiasında bulunan hak sahipleri İLETİŞİM linkinden yer sağlayıcı ForumDenizi yöneticilerine ihtarda bulunarak bahse konu hususu tebliğ etmeleri halinde incelemeler yapılıp, en geç 2 gün içerisinde gerekli işlemler tesis edilecektir.
5101 sayılı yasayla degişik 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince ForumDenizi üzerinde telif hakkı bulunan MP3, video vb. eserlerin paylaşımı T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından hak sahipliği verilmiş olan MÜ-YAP tarafindan yasaklanmış olup, yasal işlem olması halinde, paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.