Ben açıkçası aşılardan korkuyorum. Denek olarak kullanılma ihtimali geliyor aklıma. Aşı tamamen piyasaya sürülse bile; bağışıklıkta gelecekte ne gibi etkileri olacağını bilmediğimden korunmak için vurulmam. Benim asıl merak ettiğim zatüre aşılarını serbestçe dağıtıp (o da ithaldi) grip aşısında neden böyle bir yöntem uyguladıkları. Zatürre aşıları insanlarda denenmek için mi dağıtıldı gibi sorular oluştu bende. Cevapsız o kadar soru var ki.