Barbi Nickli Üyeden Alıntı
@VI. Armağan buna şükür

Bi çikolata borcun olsun

Hoş buldummm
İstediğin çikolata olsun hangisinden seversin diye sorarsam kabalık etmiş olurum.
Bitter, Sütlü, Beyaz, Fındık , Fıstık, Badem, Kaplama, Dolgulu ne kadar çikolata çeşidi varsa hepsinden birer tane alcam o zaman sana