@VI. Armağan buna şükür![]()
Bi çikolata borcun olsun![]()
Hoş buldummm![]()

Bitter, Sütlü, Beyaz, Fındık , Fıstık, Badem, Kaplama, Dolgulu ne kadar çikolata çeşidi varsa hepsinden birer tane alcam o zaman sana
|
|
@VI. Armağan buna şükür![]()
Bi çikolata borcun olsun![]()
Hoş buldummm![]()
