Regex Nickli Üyeden Alıntı
Sen foruma ısınana kadar çaylarımız soğumasın da Soğumadan içelim, teşekkür ederim ^^ @extremist'in telefonu bozulduğu için birkaç gün seyrek gelebilecek, o yüzden onun adına da teşekkür ettim. Çayını da soğur falan diye içsem mi acaba?
Bu mevsimde soğuk çay da iyi bir alternatif olabilir bence, öyle de düşünceliyim. Soğusa bile gideri var... Eh iç madem, o gelince ona daha güzelini yaparım ne de olsa hemcinsim.

Bir çay da @Arthuil yeğenime gelsin madem öyle.