Gidiyorum diyorsun.
Ne diyeyim sana.Hadi durma git öyleyse.
Ne varsa sana ait olan.Alda GİT.
Yalnız yüreğime dokunma.
Sensiz bahar kış olurmuş.
Çiçekler açmaz,güller kokmazmış.
Varsın kokmasın ne çıkar.
Avuçlarımda sıcaklığın dışarıda kar olsun ne çıkar.
Hani susuz bir çöl ortasında bir yudum suya hasretlik gibi bir şeydi gidişin..
ZANNETME Kİ GİDİŞİNDİR BENİ YAKAN DEĞİL GÜZELİM DEĞİL.
BENİM YANMIŞLIĞIM YÜREĞİMDEKİ ATEŞTENDİ ATEŞTEN..