Zamanını almama, Kalbimi açmama,
Senin hayatının bir parçası olmama
Seni gülümsetebilmeme en sıkıntılı zamanında
Gözlerine doyasıya bakabilmeme izin verir misin?
Aşkın tatlı ve acı anlarını paylaşarak,
Seni sadece sen olduğun için sevmeme izin vererek,
Şu geçici dünya da biz de vardık demeye var mısın sevgilim?
Öyleyse varsın senin elinde olsun yüreğim,
Ne fark eder sevineyim ya da güleyim,
İçinde sen olmayan dünyayı ne edeyim?
Var mısın benimle aşka sevgilim?